Benim gibi teknoseyirin aşırı beyaz temasında gözü yorulanlar için koyu renkli bir tema yaptım. Bu temaya geçtikten sonra oh be dünya varmış dedim 😀 Ne gece modu kadar sıkıcı ne de orjinali kadar parlak tam ortasında güzel bir şey oldu. İsteyenler tarayıcısına stylish eklentisini kurduktan sonra https://userstyles.org/styles/124339/teknoseyir-koyu-tema bu adresten temayı yükleyebilirler. #akış #stylish

BeğenFavori PaylaşYorum yap