#akış
şu reklama facebook'ta denk gelmiş olabilirsiniz. aslı astarı var mı bunun, yoksa para tuzağı mı? bu işlerden anlayan veya yaptırmış olan var mı? mesela örnek verilen noktaların sıcaklığını kontrol edip "demek bizim için gerek yokmuş" denebilir mi? bir de petekdeki akım az olunca kombi daha az çalışmaz mı? yani tasarrufdan ziyade konfor ve ısınma için tercih edilmesi gerekmez mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap