#akış
şu reklama facebook'ta denk gelmiş olabilirsiniz. aslı astarı var mı bunun, yoksa para tuzağı mı? bu işlerden anlayan veya yaptırmış olan var mı? mesela örnek verilen noktaların sıcaklığını kontrol edip "demek bizim için gerek yokmuş" denebilir mi? bir de petekdeki akım az olunca kombi daha az çalışmaz mı? yani tasarrufdan ziyade konfor ve ısınma için tercih edilmesi gerekmez mi?

Biz yurtlarda yaptırdık bunu. Yıllardır değişmeyen radyatörlere basınçlı kimyasal veriyorlar, zayıf noktalar hemen patlıyor 🙂 Tasarruftan ziyade radyatör ömrünü uzatmaya yönelik bir proje. Suyun sert olduğu yerlerde 5 senede bir uygulanabilir.
patlıyor derken ev batmasın sonra? 😀
Önlemini alırlar umarım 🙂 Zayıf noktalar kireçlendikçe açık vermiyor fakat basınçla verilen kimyasal o kireci temizleyince çatlaklar belirip su sızdırıyor. Bomba gibi bir patlama olmaz 🙂
Her yıl mutlaka temizletilmeli. Yoksa yakılan gazın bir anlamı pek olmuyor. Örnek; benim ev 😀 Bu yıl bir gariplik var.
bu yıl bende de bir gariplik var 🙂 o yüzden bu işlerin peşine düştüm. ama havaların da etkisi var galiba.
@simulasyon bu ay faturayı merak ediyorum birkaç güne gelir zaten -- Edirne'de o kadar soğuk yok şimdilik. Güneşli bile şu an...
akışın sağlığı için yapılması gerekli 🙂 aynı şey bizim odunlu sobalardaki baca ve boruların temizliği içinde geçerli 😀 akış önemli yahu
bu sene temizlettim çok ciddi anlamda fark etti
İçerisinden çıkan siyah sıvı kir değil, peteklerin uzun ömürlü olması için kullanılan bir kimyasal madde aslında. Kısa vadede faydası olabilir ama uzun vadede petek ömrü için problem yaratabilir.
Temizlenmiyor mu? Ben ufak bi plastik kaba biriktirip sonra onu yıkayıp kullanıyordum yine mutfak gereci olarak. Sağlıksız sanırım.
Merkezi sistemlerde hersene su değişimi yapıldığını biliyorumda bunlarda bilmiyorum
bizim peteklerde de durum bu üstü dünyanın çekirdegi altı grönland gibi 😀 temizlik şart ama giriş çıkışların baglantısıda degişmesi flan gerekiyo sanırım eski sistemmiş resimde iki baglantıda alttan bizde biri altta biri üstte.
Bacayıda her sene temizletin diyolardı ama yapan kim
Valla petekleri tek tek basınçlı su ile temizliyorlar. su değişimi nekadar i görür bilemiyorum. sonuçta peteğin dibine tortu çöküyor...
Ankara içi bu tarz bir talep ihtiyacınız olursa hemen yönlendirebilirim.
Yav peki kombi bakimi gerekli mi? 3 senelik dd nitromix kombim var daha bakim yaptirmadim. İzmirde bu islerden dogru duzgum anlayan arkadas var mi?