Murat Gamsız ile Paris Macerası yayında 🙂 Üçüncü vLog yine Paris'e nasip oldu 😀 Murat Gamsız ile Mumya ziyaretindeyiz https://youtu.be/_SpbuHU2MLg @gamsizm #akış #KonuDışı
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Cok gezenti gibi olmus begendim.
Dostum ellerine sağlık çok güzel bir video olmuş.
Snowballı Amazon'dan aldım 😀
"gavur", "töbe est töbe" gül gül öldüm...
Çok güzel bir video bence 🙂
sizi birlikte görmek güzel
@mesutcevik @gamsizm O dikilitaş'ın adı Luxor Dikilitaşıdır. Sanılanın aksine Fransa kralına Hediye olarak verilmiştir.
Üzerinde Hüsnü Mübarek yazıyordu. Geri kalanı anlayamadık. Hediye ise daha kötü olmuş yazık.
Benzeri bir geziyi 2008 yılında yapmıştım o günlere geri döndüm. Çok güzel anıları var buraların bende. Louvre'da yine 3-4 saat kalmıştık -ki videoda da belirtildiği üzere 3-4 saatte görebileceğiniz kısım çok az- ben hakkımı Mona Lisa'nın bulunduğu bölümü görmek için kullanmıştım. Tabi Mona Lisa çok ufak bir şey, bir de kalabalıktan pek bir şey anlamıyorsunuz. Ama pişman değilim tabi. Bu arada Kahire müzesini de ziyaret etme şansım oldu. Merak etmeyin Fransız-Alman-İngilizlerin geride bıraktıkları şeyler var. Özellikle Tutankhamon hazinesi görünmeye değer. 1920 ve sonrasında bulunan hazineler Mısır'da kalmış genelde. Müzede mumyalar kısmına ayrı giriliyor ve çok iyi korunmuş sanırım 20 civarı firavun mumyası vardı. New York, St Petersburg ve Berlin'deki müzelerin Mısır kolleksiyonlarını da gördüğümü düşünürsek geriye Londra kalmış. Orayı da bir ara ziyaret etmek gerek. Louvre'daki Mısır kolleksiyonu için de tekrar Paris ziyareti iyi olur. Ölmeden bir de Luxor ve Krallar vadisini de görmek isterim.. Neyse gece gece seyahat planı yaptık resmen.
En sevdiğim iki teknoloji editörü birlikte. 😀
Güzel video olmuş. Bir de detaylı yorumlar fena 🙂
müze kuyruğu pek hoş. hiç görmediğim bir manzara 🙂
@gamsizm hatrina izledim.. abicim çok antipatik bi adamsın ya..
sony tatile çıkartıyo ya:)
vayy düşmanla birlik
Kullanıcılardaki seviyeyi gören geliyor 😀