Tavsiyedir.
Merhaba. Elimde G2 var ve uzun zamandır telefonda konuşurken karşıdakini duymakta güçlük çekiyordum. Oysa tamamen benim aptallığımmış. Ahize çok kirlenmiş. Yöntem ise şu. Bir adet şekersiz sakızı, falım tavsiye ederim, iyice çiğneyip yumuşatın 😀 ve ilgili bölgeye uygulayın. Ben bastırmaktan çekinmedim zira bastırınca iyice yapıştı ve tüm kir çıktı. Çıkan kire inanamazsınız. Sonuç mu? Gelen ses kulağımı tırmaladığı için sesi kısmak zorunda kaldım 😀 Tavsiye ederim. Basit bir işlem. İyi günler efenim. #akış #LGG2

BeğenFavori PaylaşYorum yap