Facebook'ta şimdi de "Ruh İkizin Kim" saçmalığı başlamış. Yemin ediyorum nefret ediyorum şu Facebook'tan. Tüm anasayfam bu saçmalıkla dolu. Uzun süre hesabımı dondurup Facebook kullanmamıştım, sonra mecburiyetten dönmüştüm. Keşke dönmeseydim. #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap