Facebook'ta şimdi de "Ruh İkizin Kim" saçmalığı başlamış. Yemin ediyorum nefret ediyorum şu Facebook'tan. Tüm anasayfam bu saçmalıkla dolu. Uzun süre hesabımı dondurup Facebook kullanmamıştım, sonra mecburiyetten dönmüştüm. Keşke dönmeseydim. #akış

Facebook'ta şimdi de "Ruh İkizin Kim" saçmalığı başlamış. Yemin ediyorum nefret ediyorum şu Facebook'tan. Tüm anasayfam bu saçmalıkla dolu. Uzun süre hesabımı dondurup Facebook kullanmamıştım, sonra mecburiyetten dönmüştüm. Keşke dönmeseydim. #akış

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kesinlikle katılıyorum. Bir de tavsiye ediyorlar sen de yapsana diye böyle saçmalık görmedim ben.
Listenizde ki herkesi takip etmeyi bırakın sonra sadece düzgün paylaşımlar yapanı takip edin. Sonra tüm oyunları vb. şeyleri engelleyin. Böylece güzel bir ortama dönüşsün Facebook 🙂 Yıllardır bu yöntem ile oyun bildirimi dahi almıyorum. Ana sayfa deseniz hep istediğim şeyler paylaşılıyor 🙂
Denemek lazım.
Ben kesinlikle hesabımda böyle uygulamalara erişim izni vermiyorum. Nelere erişim izni istediği belli bile değil çoğunun.
Valla kullanmayi bilene hersey guzel 🙂
Yok bana bulaşmaz hiç böyle şeyler. Hiçbir oyun ya da bu şekilde uygulama hesabıma girememiştir ilk günden beri. Sadece anasayfamda görmekten rahatsızım, tüm arkadaşlarım sağolsunlar, hepsi bu uygulamayı kullanıyor.
Sozum sana degildi zaten 🙂 Sen kullanmayi biliyorsan facebook ta guzel bir kaynaktir aslinda.
karadenizlisin herhal 😀
Arayan ulaşsın diye açık haftada bir kere bildirimlere bakmaya giriyorum
Takibi bırakabirsin aslında, anasayfan da boş kalmış olur böylece. İlla arkadaş listenden çıkarmana gerek yok yani.
ben zaten karadenizliler türk değil demedim ki 😀
bu arada kızılderililer de türkmüş
2 yıldır yok rahatım 🙂