lawnmower @lawnmower 30 Mart 2015 - 18:19 Kamyonseyir iş başında. #otoseyir #spintires BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 40 17 HasanÖfke @simulasyon sonunda geliyor 😀 sabırsızlıkla bekliyoruz 1 yıl olacak neredeyse - Fotoğraftaki kamyon Zil 130 Harita: Tepe / The Hill 30 Mart 2015 - 18:21 Yanıtla Beğen Seçkin @nemesis8 Oh be sonunda Teknoseyirden bir Spintires izleyebileceğiz umarım.Euro Truck Simulator 2 tarzı bir video ballı kaymak olur 😀 . 30 Mart 2015 - 18:22 Yanıtla Beğen Eray Ayhan @eray-ayhan Sanırım gündem'de belirtildiği gibi oyun videoları için omuz üzeri çekim açısı deneniyor. 30 Mart 2015 - 18:23 Yanıtla Beğen 1 dasulti @dasulti Geç kalmadı mı? 😀 30 Mart 2015 - 18:24 Yanıtla Beğen HasanÖfke @simulasyon hem de ne 😀 ama oyun anca toparlandı şimdi incelemek daha iyi olur 30 Mart 2015 - 18:25 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk @simulasyon oyunun baş belası kamera açıları düzeltildi mi? 30 Mart 2015 - 18:44 Yanıtla Beğen HasanÖfke @simulasyon kısmen düzeltildi en son kaput kamerası getirildi - mayıs veya haziranda kokpit kamerası gelecek 30 Mart 2015 - 19:27 Yanıtla Beğen Emre @emre1393 bi gamepad takaydınız iyiydi. 30 Mart 2015 - 18:26 Yanıtla Beğen Pharmacist @pharmacist Canın telefonu o 30 Mart 2015 - 18:32 Yanıtla Beğen 2 ycgurdal @ycgurdal cm storm (incelemesi vardı) 30 Mart 2015 - 18:37 Yanıtla Beğen Agah @agah difransiyel kilidi de varmış, kamyonla drift atılıyor mu acaba? tırla atılıyor onu biliyorum. 30 Mart 2015 - 18:44 Yanıtla Beğen mcm @saturasyon Spintires mükemmel oyun. Kamera sistemi en son "nalet" birşeydi. 30 Mart 2015 - 20:08 Yanıtla Beğen Tirido @tirido Gündemde bahsedilen yeni çekim tekniği mi deneniyor yoksa? Merakla bekliyoruz 🙂 30 Mart 2015 - 20:16 Yanıtla Beğen ismail ozan izci @asaltek ha şöyle yaaaa, uzun zamandır incelenmesini beklediğim oyunlardan, yardırın, ekip de güzel 🙂 30 Mart 2015 - 20:43 Yanıtla Beğen HasanÖfke @simulasyon simülasyon modunda çıldırırsın saatler sürer ama çok zevkli 30 Mart 2015 - 21:07 Yanıtla Beğen muhammet özdemir @mhmmdzdmrr http://teknoseyir.com/durum/171766 31 Mart 2015 - 01:42 Yanıtla Beğen FreeRun @freerun çok eksiği var oyunun, son güncellemelerle kamera iyice bozuldu, ne olacak bu oyunun hali bilmiyorum. 31 Mart 2015 - 04:58 Yanıtla Beğen İptal
sonunda geliyor 😀 sabırsızlıkla bekliyoruz 1 yıl olacak neredeyse - Fotoğraftaki kamyon Zil 130 Harita: Tepe / The Hill
Oh be sonunda Teknoseyirden bir Spintires izleyebileceğiz umarım.Euro Truck Simulator 2 tarzı bir video ballı kaymak olur 😀 .
Sanırım gündem'de belirtildiği gibi oyun videoları için omuz üzeri çekim açısı deneniyor.
Geç kalmadı mı? 😀
hem de ne 😀 ama oyun anca toparlandı şimdi incelemek daha iyi olur
@simulasyon oyunun baş belası kamera açıları düzeltildi mi?
kısmen düzeltildi en son kaput kamerası getirildi - mayıs veya haziranda kokpit kamerası gelecek
bi gamepad takaydınız iyiydi.
Canın telefonu o
cm storm (incelemesi vardı)
difransiyel kilidi de varmış, kamyonla drift atılıyor mu acaba? tırla atılıyor onu biliyorum.
Spintires mükemmel oyun. Kamera sistemi en son "nalet" birşeydi.
Gündemde bahsedilen yeni çekim tekniği mi deneniyor yoksa? Merakla bekliyoruz 🙂
ha şöyle yaaaa, uzun zamandır incelenmesini beklediğim oyunlardan, yardırın, ekip de güzel 🙂
simülasyon modunda çıldırırsın saatler sürer ama çok zevkli
http://teknoseyir.com/durum/171766
çok eksiği var oyunun, son güncellemelerle kamera iyice bozuldu, ne olacak bu oyunun hali bilmiyorum.