Eğer Amazon dediğini yapıp, biraz önce verdiğim siparişi 1-3 Nisan arasında bana ulaştırırsa, helal olsun diyecek birşeyim yoktur 😀
Bu arada bir noktaya değinmek isterim. Türk alışveriş sitelerinde, haftaiçi 08:30-17:30 saatleri dışında sipariş versek hiçbir işlem yapılmaz. O anda kimse çalışmıyordur orada. Bunu geçtim, destek kısmına mesaj yazsanız yine cevap alamazsınız. Cevap almanızda en iyi ihtimal 1 gün sürer. Ya amazon? Gece verilen siparişi, 1 saat içinde kargoya verilmeye hazırlarlar, soru sorduğunuzda da yine gece 1 saat içinde cevap verirler.
Türkiye'de arıza üründe olsa bile suç sizde olur. Servise gider 1 ay bekler kullanıcı arızası yazan notla geri döner. Aldığınız site zaten karışmaz. Amazon? Sorunu yazarsınız, hiç soru sormadan biz yeni ürün gönderiyoruz siz de elinizdekini gönderin derler. Üstüne bir de "Türkiye'de gümrük sorunlu size geç gelebilir sorun olmaz değil mi? Ve kutusu başka şehirde, onu da göndermem gerekir mi?" diye sorarsınız. Ürünü göndermenize bile gerek yok biz gönderiyoruz derler. Ayrıca "kargo ücreti bizden, hem de priority kargo seçeneğini seçin" derler. Ayrıca tüm bu olayların başında ürünü ilk aldığınızda vergiye girmesin diye kargo ücretini almayı, ürünün kendi fiyatını da hiç siz söylemeden yarıya indirirler.
Ben bu olaydan sonra Amazon dışında ürün alır mıyım? Türkiye'de alınan bir ürün bile olsa arızalandığında 1 ay bekleyeceğim ve garanti kapsamında tamir olma ihtimali olmama ihtimalinden daha yüksek olacak. Amazon'dan aldığımda arıza olsa adamlar, biz yeni ürün gönderiyoruz elinize geçince siz de elinizdekini gönderin derler.
hızlı kargoda gelir. ben standartla istemiştim min 15 gün diyordu 7 günde türkiye ye geldi. sağolsun yurtiçi kargo burda çok iyidir anca 10.günde teslim ettiler 😀
Aldığın ürünüde koy bari
😀 İsmi bende saklı 😛
Taksitle almak zorundaysan alırsın 😀
taksitlik şeyleri amazondan geçiremiyorsun zaten.. limit 75 dolar mı ne
ah ulen bi ingilizcem olsa yardırıcam da yok işte translate de olmuyo 🙂 ben istemek beleş kargo fiyat yarı :)))
Az biraz İngilizce'niz varsa, Google Translate'in yanlış çevirdiklerini düzeltebilirsiniz 😀 Bir de, çevirmesi için düzgün yazmanız gerekiyor. Günlük hayatta kullanılandan çok resmi biçimde yazmak lazım 🙂 1-2 ufak hilesi var 🙂 İngilizcem çok iyi değil. Özellikle ağır konularda hiç çeviremiyorum. Google Translate yardımıyla derdimi anlatamadığım yer olmadı henüz 🙂 Biraz deneme yanılma yapıp Google'ın hangi kötekten anladığını çözüyorsunuz 😀
Benim aldığım saat bozuldu 2. haftasında pazartesi söyledim perşembe günü yeni saat elimdeydi.
Bu arada gece verdiğim sipariş falan dedin ya orada gece olmayabilir.. bizden 8-10 saat gerideler 😀
Yurtdışında amazon dan sipariş vermiştim. Ürün söyledikleri tarihte gelmedi. Benim de o tarihten sonra bir kaç günlüğüne başka bir yerde olmam gerekiyordu. Amazon u aradım durumu anlattım paramı iade ettiler üstüne 1 aylık da prime üyelik verdiler. Bir kaç gün sonra da ürünler geldi