Herkes trollerden şikayetçi. Benim bir çözüm onerim var. Üyelik için telefon numarası gereksin. Varolan üyelikler silinmeden bu sisteme geçilsin. Onaysız üyelerin mesajları genel akışta yayınlanmasın. Yetkililer bir wmaraci.com un üyelik sistemini incelesinler. @leventp @gamsizm
sms'i var, vergisi var, server kötü vs vs.
sms işinin çözümü basit bunu sağlayan servsiler var. Eğer fiyatları pahalı gelirse avea dan alınan paketlerle bile halledilebilir. bunun yasal olarak sakıncası var mı onu bilmiyorum. ama kod olarak bir kaç günde yapılabilecek bir iş. ayrıca akışın çalışma yapısını bilmiyorum ama klasik metodlarla yapılıyorsa serverın kalitesinden çok yazılım mimarisinin bu işle uyuşmaması daha büyük bir olasılık. genel akış için redis gibi bir cache ve böyle bir site için node js uygun olur. @hkellecioglu