MERHABA ! telefonum yere düştü şarja takınca nokia yazısı geliyor sonra şarj doluyor yazısı gelıyor ama acılmıyıor sureklı aynı sey oluyor.
NE YAPABILIRIM ??
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Telefon modeli nedir ? Symbian serisi mi, Nokia S40 serisi mi, Lumia mı ?
Lumia
@serdarservet
@pcpc Bilemiyorum, Lumia'lar için birşey diyemem uzun süreli Lumia kullanmadım, ama şunu deneyin :
Bırakın birkaç saat şarj olsun, daha sonra bir daha açmayı deneyin.
peki bunun sebebi nedir ?
@pcpc Birşey söyleyebilmem için şunu sormam gerek, telefona şarja takılıyken mi yoksa şarjdan çıkarıp mı açıyorsun ?
Çıkarıp 😀
Bir de şardayken deneyebilir misin ? @pcpc
Pardon ben yanlıs anladım sarja degılken hıc acılmıyor.Sarja takınca dedıgım sey oluyor .
@pcpc Lumia modeli nedir ? Batarya çıkabilenlerden mi acaba ? Eğer Lumia'lar batarya olmadan çalışabiliyorsa (Masaüstü Windows gibi), öyle dene. Bu sorunun yazılımsal olacağını pek düşünmüyorum. Deneyince buraya yorum olarak belirtirsen sevinirim 🙂
😀 bataryasız mı calıstırayım 😀
@pcpc Lütfen deneyin. Bazı Android cihazlarda görmüştüm. Belki Lumia'larda da vardır. Kaybedeceğiniz birşey yok.
Tamam deneyim ama bataryasız bir telefon calısmaz ki 😀
@pcpc Bataryasını çıkarıp, daha sonra şarja takacaksın. Ve sonra da güç tuşuna basılı tut. Laptop'larda yaptığımız gibi 😉
Peki bunu yapmamım sebebi nedir ?
Pil ile ilgili bir sorun var mı yok mu onu tespit etmek için. Zamanında benim eski bir notebook'da olmuştu buna benzer bir olay, ordan tecrübeliyim.
yok maalesef olmadı 🙁
@pcpc O zaman evde yapabileceğin tek şey cihazı sıfırlamak. O da olmaz ise mecburen servise gideceksin. Ne yazık ki telefonda işler böyle 🙁
Ne olmus olabilir ki ?
Herhangi bir yere hasar almış, ya da (eğer var ise) Windows Phone'daki CMOS'a zarar gelmiş olabilir. Sıfırlama işlemi işe yaramaz ise Lumia Software Recovery Tool ile cihazınızı kurtarmayı deneyin. Benim önerebileceğim başka bir çözüm yok maalesef 🙁
ama cihaz acılıyor.
Benimde başıma gelmişti hard reset dene zamanla kendine gelir.
Servise falan gerek yok degıl mı ?
Gerek yok sürekli zorla açmaya çalış gerçi 8 saat geçti belki halletmişindir.
Nasıl yapabılırım ?
Ya sıfırlarım fakat içindekı seylerın kalması ıcın hıc bır ıslem yapamazmıyım
Benim de öyle olmuştu 2-3 gün yattı kenarda sonra bi bakayım dedim açıldı 😀 (L620)
😀
Bozmuşsun.