MERHABA ! telefonum yere düştü şarja takınca nokia yazısı geliyor sonra şarj doluyor yazısı gelıyor ama acılmıyıor sureklı aynı sey oluyor.
NE YAPABILIRIM ??

BeğenFavori PaylaşYorum yap