Bir sey soracagım sımdı hanı fılm dizi vb. çekerken yönetmen monitoru kullanılır ızlemek ıcın ben bu ısı bılgısayar ile yapabılırmıyım ? cekerken bilgisayardan ızleyeyım mumkun mu ?
(KAMERA : FujiFilm Finepix S2980

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba samsung s3 ses kaydını bilgisayara nasıl aktarabilirim ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

MERHABA ! telefonum yere düştü şarja takınca nokia yazısı geliyor sonra şarj doluyor yazısı gelıyor ama acılmıyıor sureklı aynı sey oluyor.
NE YAPABILIRIM ??

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 29