Bir sey soracagım sımdı hanı fılm dizi vb. çekerken yönetmen monitoru kullanılır ızlemek ıcın ben bu ısı bılgısayar ile yapabılırmıyım ? cekerken bilgisayardan ızleyeyım mumkun mu ?
(KAMERA : FujiFilm Finepix S2980

BeğenFavori PaylaşYorum yap