Ben anlamadım. Önsipariş açıldı ama gameplay yok. 2 tane sinematik gördük sadece. Böyle iş mi olur? Gameplay'siz oyun ön siparişe açmak nereden çıktı ya? Bunu da gördük. Online kısımla ilgili de tek bilgi yok, oyun çıkarken online da çıkacak mı? Adamlardaki rahatlığa bak.
@mr-paramedik Ne kadar zam yiyecek. Olacağı en fazla 4500 standart sürüm için. 4000 veren onu da verir bişi olmaz. Şimdiden tükenmeyecek bişi için sipariş neden vereyim. Gta+ aboneligi için mi? Ön siparişe özel bir şeyler olmalıydı. Atıyorum ekstra bir hikaye görevi falan gibi. Hiçbir halt vermiyor, o kadar rahat adamlar. Nasıl olsa alacaklar diyor. Bir de Pcde satacaklar size bize, biliyorsunuz değil mi. Biz de alacağız.
Nedense ben de öyle istiyor gibiyim ama benim istememden bağımsız olarak zaten rezalet bir çıkış yapacak muhtemelen 😀 hala gameplay olmaması hala gameplay gösterecek kadar hazır olmadıklarını gösteriyor.
@ptseeker yayımladıkları edisyon farkı ve fiziksel kopya şimdilik rezalete işaret ediyor. Dijital oyunda ön sipariş alıyorlar, paraya ihtiyaçları var gibi görünüyor
Zaten rezalet çıkacak, şimdiye kadar böyle pohpohlanan hangi oyunun iyi çıktığını gördük? Cyberpunk gibi bir şey yapmışlardır, ilk 2 yıl bugdan oynanmaz.
psde olmuyor zaten öyle şeyler xboxta oluyor 😀
Ona da bakıp yazdım 🙂 Onda da yok
Ben anlamadım. Önsipariş açıldı ama gameplay yok. 2 tane sinematik gördük sadece. Böyle iş mi olur? Gameplay'siz oyun ön siparişe açmak nereden çıktı ya? Bunu da gördük. Online kısımla ilgili de tek bilgi yok, oyun çıkarken online da çıkacak mı? Adamlardaki rahatlığa bak.
5 ay kaldı çıkışına ama ortada bir şey yok cidden. Yeni god of war hakkında bundan fazla bilgimiz var.
Adamlar isimlerine güveniyor, Türk insanı da şimdi alamazsam oyun çıkmasına yakın TL değer kaybeder ve oyun zam yerse bir daha hiç alamam diyor.
@mr-paramedik Ne kadar zam yiyecek. Olacağı en fazla 4500 standart sürüm için. 4000 veren onu da verir bişi olmaz. Şimdiden tükenmeyecek bişi için sipariş neden vereyim. Gta+ aboneligi için mi? Ön siparişe özel bir şeyler olmalıydı. Atıyorum ekstra bir hikaye görevi falan gibi. Hiçbir halt vermiyor, o kadar rahat adamlar. Nasıl olsa alacaklar diyor. Bir de Pcde satacaklar size bize, biliyorsunuz değil mi. Biz de alacağız.
Nedense GTA'nın rezalet çıkmasını istiyor gibiyim
Nedense ben de öyle istiyor gibiyim ama benim istememden bağımsız olarak zaten rezalet bir çıkış yapacak muhtemelen 😀 hala gameplay olmaması hala gameplay gösterecek kadar hazır olmadıklarını gösteriyor.
Oh be yalnız değilmişim 😀
Ben daha çok özgürün elinde patlamasını istiyorum. 😀
@ptseeker yayımladıkları edisyon farkı ve fiziksel kopya şimdilik rezalete işaret ediyor. Dijital oyunda ön sipariş alıyorlar, paraya ihtiyaçları var gibi görünüyor
Rezalet çıkmaz da, hala oyun içi oynanış görüntüsü yok. Onu merak ediyorum.
Zaten rezalet çıkacak, şimdiye kadar böyle pohpohlanan hangi oyunun iyi çıktığını gördük? Cyberpunk gibi bir şey yapmışlardır, ilk 2 yıl bugdan oynanmaz.
Bunu kaç sene sağar rockstar acaba. Gta 7 yi 2050de anca görürüz sanırım 🙂
en az 10
o sırada cyberpunk alsam mı diye düşünen ben 😛