Dolar ve euro kazanıyorsanız evet ama ben daha çok şunu hatırladığım için mümkün olan ilk anda sipariş geçeceğim. Defalarca ön siparişten çıkışa kadar fiyatların yükseldiğine şahit olduk.
CD versiyonu çıkar ama korkunç pahalı satarlar TR'de atıyorum dijitale 89.99 dan çıksa standar sürümü ( ki çok yüksek ihtimal bu fiyattan çıkacak deniyor ) bizde onun kutulu versiyonu en az 120 dolardan kitlerler.
https://www.youtube.com/watch?v=55UUgh91wWA
Dolar ve euro kazanıyorsanız evet ama ben daha çok şunu hatırladığım için mümkün olan ilk anda sipariş geçeceğim. Defalarca ön siparişten çıkışa kadar fiyatların yükseldiğine şahit olduk.
banka faizleri hala bundan yüksek
@alptekinck Suni olarak yüksek ama...
@alptekinck zaten zamlar dolardan çok daha hacimli yapılyor, doları anlaşılır olması için koydum
Yanlış fiyattan çıkarsa yapıştırırım xd
Bütün xbox camiyası sessiz sessiz bunu bekliyor 😀
Ben cd olarak almayı düşünüyorum eğer çıkarsa.
CD versiyonu çıkar ama korkunç pahalı satarlar TR'de atıyorum dijitale 89.99 dan çıksa standar sürümü ( ki çok yüksek ihtimal bu fiyattan çıkacak deniyor ) bizde onun kutulu versiyonu en az 120 dolardan kitlerler.
@sormadunyamnebicim @hcaktuna kutulu versiyonda disk olmayacakmış, kod çıkacakmış.
Bu ne ki ?
GTA VI ön siparişi.
sipariş vermek için çoktan sıraya girdiğini biliyoruz @ozgurg
Bu bilgi doğru değil. Zaten satıcı benim.