Eski film serilerini peş peşe izliyorum şu sıralar. Sıra Terminatöre geldi. Üçüncü filmi de bitirdim şu an. Birinciyi izleseniz yeter diyebileceğim bir seri olarak düşünüyorum. Üç film de birbirinin aynısı zira, karakterler farklı o kadar 😀

Şimdi sıradaki serimi aramaya geçiyorum, bu kadar Terminatör yeter de artar 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap