Eski film serilerini peş peşe izliyorum şu sıralar. Sıra Terminatöre geldi. Üçüncü filmi de bitirdim şu an. Birinciyi izleseniz yeter diyebileceğim bir seri olarak düşünüyorum. Üç film de birbirinin aynısı zira, karakterler farklı o kadar 😀
Şimdi sıradaki serimi aramaya geçiyorum, bu kadar Terminatör yeter de artar 😀
Olur mu hiç? Asıl efsane Terminator II'dir.
Aksiyon kısmı daha iyi tabi 2. filmin hocam. 1 i izleseniz yeter derken daha iyi olduğundan değil de tüm filmlerdeki hikayelerin ve ilerleyişin aynı olduğunu anlatmak için demiştim 😀
maymunlar cehennemi, yaratık, robert langdon serisi
Maymunlar cehennemi harika seri hocam. Sanırım seri boyu hiç bozmadan, her bölümünün güzel olduğu serilerden.
Yaratığı geçen bitirdim, döneminin en iyi filmi kesinlikle. Nasıl özenle yapılmış bir filmdir o 😀
Robert langdon serisinden bir tek Da Vinci Şifresini okuyup izlemiştim. Bakayım o seriye de tekrardan, sağolun hatırlattığınız için.
1-2 kafi de gerisi eh devam etmeye gerek yok. Hele o son çıkan temizlikçi maksikalı karı muhabbeti vardı ona hiç girmiyorum bile. Neymiş o kurtarıyormuşta can kanır ölmüşmüşte vs ohooo anasını satayım o öldü bu öldü ne bu ya geçmişe adam yollayıp yollayıp duruyorlar, lan anasını satayım mağdem öyle yolla geçmişe nükleeri bitti gitti ya dünyanın anasını belle işte nedir yani bu ? ha ama makine de bence aslında insanların gelişmesini istiyor o yüzden, insanlara özlemi var kopamıyor.
Aynen hocam hep aynı şeyi izliyor hissi verdi. Başından sonuna kadar hep aynı olaylar. Can sıkıcı durum 😀
Dediğiniz gibi geçmişe gönderme durumunun bir sonu yok 😀 Yani o gittiği seneden bir sene öncesine de gönderip durabilir misal, o robot orada ölmezse zaten o teknoloji hiç yok olmamış olur 😀 Zaten ölümsüz gibi bir şeyler iki tanesi takılırdı orada insan gibi 😀
İyi ki izlememişim hocam sonraki bölümleri 😀
Predator izlemediyseniz sıradaki film olabilir 😀
Bitirdim hocam onu da 😀 Bir Alien olmasa da güzeldi 😀
alien vs predator sebebiyle ilk 2 filme de bakayım dedim ama büyük vakit kaybı oldu.
Yeraltı Canavarları TR dublaj kaçmaz.
O filmin sadece birincisini izlemek lazım. Sonrakiler tam bir felaket.
Onu eskiden Tv den seyretmiştim ama yeniden izleyeyim hocam 😀 Anakonda tarzında bir şeydi gibi hatırlıyorum 😀
Geleceğe Dönüş, Rocky, Rambo, Die Hard, Cehennem Silahı, Polis Akademisi, Robocop, Mad Max serileri bir çırpıda aklıma gelenler.
Geleceğe dönüşü sanırım yılda 2 kere izliyorum hocam. Hakikaten efsane bir seri.
Rocky'i de listeme ekledim.
Rambo sarar mı günümüzde ne dersiniz?
Die Hard'ı küçükken izlemiştim ancak yeniden hatırlama vakti geldi 😀
Cehennem Silahı'nı da listeme aldım hocam.
Polis Akademisi yeniden izlenir her türlü, onu da listeye aldım 😀
Robocop'u hiç hatırlamadığımı fark ettim, güncellemek lazım 😀
Mad Max'in eski filmi nasıl hocam? Son serisine göre çok farklı diye duymuştum, izlenir mi?
Çok teşekkür ederim.
@bobrekus Rambo dümdüz aksiyon filmi. Zaten sanatsal bir beklentiniz olmadığını varsayarsak izlenir diyorum. Mad Max güzel seri.
Karayip Korsanları seriside izlenmeli bence.
Hocam o seri bende ikinci filmden sonra koptu. Tüm filmleri sarıyor mu?
Bourne serisi ama yalnızca ilk 3 film.
Bunun seri olduğunu bilmiyordum hocam 😀 Geçenlerde ilk filmi bir daha izlemiştim 😀 Sağolun buna da bakacağım
Hikayeyi başından anlatan 3 film yetiyor zaten. Diğerleri de bir hikaye anlatıyor sonuçta...
Yok hocam demek istediğim 3 filmin 3 ü de aynı hikaye olarak. Hiçbir yenilik yok o anlamda. Gelecekten gelen 2 robot, filmin sonuna kadar dövüş ve kaçış, filmin sonunda iki robotta pert. 😅
@bobrekus Evet, bilindik hikaye; film sektöründekiler daha güzel bir etiket buldular da şimdi dilim dönmedi. Canikligil de çok kullanır...