Ben yapay zeka ile kendi GTA VI'mı yapacağım, Rockstar'ın yapacağı yok.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Switch 2 icinde yayinla lutfen, hatta macOS icinde cikarda oynayalim 😀
Tabii efendim.
yapmışken 7 yapın bari
O kadar hızlı olmaya gerek yok. Her şey sırayla.
Öz hakiki Grand Theft Auto VI 😀
Half - life 3 yapta kurulalım be gardardaş..
6'lı bilmem ama 7 LLM ve promt'larla olacak..s.s
Yapacaksan GTA India yap da neşelenelim. O trafikte, yolun ortasında oturup kalkmayan inekler, anti-hijyenik fast food sokak satıcıları ve yöresel müzikler eşliğinde.
Nete koy ki ben ve kahvedeki dayim indirip kuralim