Dikkat! Turkcell verdiği 4 kat interneti, hotspot olarak kullanmanıza izin vermiyor. Kullandığınızda normal ana paketinizden yiyor. Yani diyelim 40GB paketiniz var, kullandınız ve 15GB paketiniz kaldı. Sonra 4 kat hediyeyi alıp 160GB internetim var şunla bilgisayarda gezeyim dediniz, hoop kalan 15GB paketten yiyor önce. 😀 Dikkatli olun. Telefonda kullanırken önce hediye 160GB paketten yiyor ama mobil erişim açıp bilgisayardan kullanırken ana paketinizden yiyor.
#Turkcell #dikkat #hotspot #hediye #internet #5g #mobilveri

Adam zeki adam kurnaz...
Şu gönderiyle farkına vardım ben de. Kendi paketime bakınca da gerçek olduğunu anladım çünkü dün 17GB ana paket internetim vardı. Hotspot açmıştım, ordan yemiş 14 kalmış.
https://x.com/ogurifanclub/status/2039306304699707728
kampanyaya hotspot dahil değil mi acaba? gol yemeyin
Saçmalıklar silsilesi.
Turkcell...
Vodafone da öyle yapmış, millet sınırsız diye yüklendi 1500 lira olmuş faturaları
Bunu aşmanın çok da zahmetli olmayan yolları var. TTL değiştirmek veya NetShare gibi uygulamaları kullanmak işe yarayabiliyor.
Teşekkürler.
turkcell ilk ve son kez lise yıllarımda, yaklaşık 20 sene önce kullandım. her seferinde bir .bnelik yapıyordu, bir şekilde beni kazıklıyordu. liseli olduğum için o zamanlar daha bir koyuyordu. bir şirketin hayat felsefesi hiç mi şaşmaz ya. 10 yılda bir dişe dokunacak internet veriyorsun bırak insalar rahat rahat kullansın bu ne arkdaş, 40gb ile mi batacaksın. 20 yıl önce tövbe ettim bedava bile olsa kullanmayacağım diye. yeri geldi bimcell yeri geldi pttcell kullandım. abi kullanmayın şu hattı. bile bile enayi yerine koydurmayın kendinizi. eskidendi o sadece turkcell çekmesi artık turktelekom bile daha iyi. zaten ev interentinde de lakabı "sansüronlayn" çok mu muhtaçsınız anlamıyorum.
%100 katılıyorum. Ben de aynı şekil davranıyorum
@ufo abi işte senin benim gibi adamlar bu kitapsızları bu insanın gözünün içine baka baka yüzsüzce kazıklayan namussuzları boykot edecek de öyle adam olacaklar. yoksa diğer şirketler de "aaaa turkcell yapıyor yanına da kar kalıyor" deyip piyasa lanet bir yer haline gelir.
@noksyesvs ben vodafone - ttelekom arasında faturasız taşıyıp duruyorum. 200 TL şu an 25gb 1000dk vs. Bitsin dönerim tekrar. Bazen denk getiremiyorum e-sim alıyorum. Valla daha ucuz. Kendileri bu hale getirdiler. Tcell'e de hayatta bulaşmam.