Ben lise 2 deydim. Pehh ne güzel günlerdi. Celeron 400 cpu 32 MB rem de 32 MB nvidia ekran kartlı kasamda mutluydum.
Çayımı alıp pc başına geçer winamp dan mp3 açardım. Brain adams şarkısı eşliğinde aga of empires...
Pehhhh......

BeğenFavori PaylaşYorum yap