Ben lise 2 deydim. Pehh ne güzel günlerdi. Celeron 400 cpu 32 MB rem de 32 MB nvidia ekran kartlı kasamda mutluydum.
Çayımı alıp pc başına geçer winamp dan mp3 açardım. Brain adams şarkısı eşliğinde aga of empires...
Pehhhh......
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Valla pentium 4 işlemcili 1gb ramli 32mb ekran kartlı ilk bilgisayarımla geçirdiğim güzel günleri ben de bir daha bulamam. Zamanmı bizmi değiştik anlamıyorum. O eski hazlar yok.
🥰
P4'ü fuarda vay bee diyerek incelemiştim, alacak bütçemiz yoktu. 200 mmx'i overclock ile 225'te kullandım yıllarca 🙂 gerçekten yok o eski günlerin hazzı. Rüya gibi geliyor eski anılar. Mutluyduk yav. 🙂
P4 2,8Ghz + GT8400 grafik kartım ve 3GB belleğim vardı...
Pentium 133du ilk bilgisayarım o açılış sesi hala kulaklarimda
🥰
En son futbol maçı izlediğim dönem. Bir daha hiç izlemedim. Çeyrek yüzyıl olmuş.
Bende izlemiyorum da arkadaş ortamında bazen izliyorum.
80286spor, çok mutluyduk be 🥲
Disket tak çıkar, tak çıkar da yapardık....
@lterlemez kolaylaştıkça hiçbir şeyin değeri kalmadı. teknoloji, ilişkiler vs. aklına ne gelirse.
zordu dandikti ama mutlu ediyordu.
@https E, tabi ki çünkü meşgul ediyordu.
1 mb ram ile zor günlerdir 😀
Ampulsüz dönemler
+1
Lisede öğrenciydim ve öğretmenler odasının kapısını açıp sesi sonlamışlardı, Hasan Şaş Brezilyaya sol ayakla zımbaladığında hepimiz uçmuştuk. Güzeldi be...
celeron 300 onboard ekran kartı 32ram 60gb hdd ile age of empires ve midtown madness
+1 midtown madnessne oynadım bu oyunu öffbeee.
2002 yılında ne yazık ki bende pc yoktu. Aslında memlekette vardı bir tane ama 486 işlemcili olduğundan en ufak bir işe yaramıyordu, cd üzerinden mp3'ü zor çalıyordu. Sabahın köründe 2 lt kolayı özel Coca Cola bardağına doldurup maçın başına geçerdim 😀
https://s3.cloud.ngn.com.tr/kitantik/images/2018-12-13/0z8kgltjpm9t5cd1svo.jpg