Vdsl kadar tutarsız ve rezalet bir teknoloji Ben görmedim. Bir gün 10 megabit alırsın yarın 50 olur, ertesi gün sürekli kopar niye öyle olur kimse bilmez.
Türkiye'de 2010 öncesinde vdsl denilen şeyi kimse bilmiyordu. 2009 da santarale yakın kullanıcılara test amaçlı kullandırıyorlardı. Bende o zamanlar Koçnet biri adsl vardı. Dediler vdsle geçer misiniz ? Allah derim tabii ki 🙂 Millet 4-5 megabit adsl kullanırken, ben aynı paraya 34 megabit vdsl kullanıyordum, download hızım ise 4-5 megabit idi. Bizde bilinmesi, yaygınlaşması 2015 sonrası oldu.
İsteseler o vdsl kutusunu da yenileyip kabloları derleyip toparlarlar, kutuya bakınca fiber sanırsın. Bakımsızlık o gördüğün şey. Hatta işi bilen bir tane elektrilçi getirtip sen de yaptırabilirsin.
Vdsl kadar tutarsız ve rezalet bir teknoloji Ben görmedim. Bir gün 10 megabit alırsın yarın 50 olur, ertesi gün sürekli kopar niye öyle olur kimse bilmez.
11 yıl VDSL kullandım, hızım hep sabitti, kablolar sağlamsa öyle bir şey olmaz.
Yağmur yağınca banko sorun çıkarır.
@xahve süper über şanslı azınlıktanmışsın.
Vdsl 91de cikmis 2001de ticarilesmis filan. Coktan kalkmasi lazimdi zaten
Türkiye'de 2010 öncesinde vdsl denilen şeyi kimse bilmiyordu. 2009 da santarale yakın kullanıcılara test amaçlı kullandırıyorlardı. Bende o zamanlar Koçnet biri adsl vardı. Dediler vdsle geçer misiniz ? Allah derim tabii ki 🙂 Millet 4-5 megabit adsl kullanırken, ben aynı paraya 34 megabit vdsl kullanıyordum, download hızım ise 4-5 megabit idi. Bizde bilinmesi, yaygınlaşması 2015 sonrası oldu.
İsteseler o vdsl kutusunu da yenileyip kabloları derleyip toparlarlar, kutuya bakınca fiber sanırsın. Bakımsızlık o gördüğün şey. Hatta işi bilen bir tane elektrilçi getirtip sen de yaptırabilirsin.
Saatli bomba ya hocam düzelteyim derken komple bozulur 😀 zaten tt fiber varsa bozulduğu gibi geçiriyorlar hemen.
@kortex Kutunun a. sevmişler. Daha ne kadar zarar verilebilir ki ? 😀