Çocuk için bes yapmıştım. 6 ay oldu 6800₺ yatırdım. Çıkmak istedim ~15k borç çıkardılar. 🤦 Aldıkları kesintileri OKS olanlardan almıyorlarmış. İyi söğüşlendim durduk yere.

BeğenFavori PaylaşYorum yap