Son zamanlarda uzak masaüstü uygulamaları iyiden iyiye para dilenir hale gelmişken ilaç gibi geldi. https://rustdesk.com/ Çok iyi bir anydesk, teamviewer alternatifi. Open-source ücretsiz.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bunlarında paralı üyelikleri var diyenler olacaktır. Basit operasyonlar için free planı kullanmaya izin veriyor. Sektördeki diğer yazılımlar artık utanmasa uygulama exesini kurarken para istemeye başlamış durumda. <3
Anydesk'te mi para istemeye başladı..?
Maalesef.
@sormadunyamnebicim: 🙁 , daha yeni yeni alışmaya başlamıştım...
@sormadunyamnebicim: O yüzden, bu tür yazılımları hem önermiyorum hem de kullanmamaya çalışıyorum. Ya bedavan olur ya da olmaz, önce bedavadan sonra paralıya geçiremezsin. Toto yiyor ise en başından hep ücretli olmalı...
@sormadunyamnebicim: Hatta, aynı neden ile MS Desktop Connection özelliğinin de versiyondan bağımsız kullanılabilmesini ve en azından ayarlarına karşı taraf kendi ekranını görebilmeli seçeneğini koyması gerektiğini düşünüyorum.
@lterlemez microsoftun uzak masaüstü mevzusuna el atması şart daha kolay bir menü daha erişilebilir bir hale gelmesi çok iyi olur. Paint mesela elden geçti ne güzel oldu.
@sormadunyamnebicim: MS saçma salak işler ile uğraşıyor ve devam da edecek, maalesef...
son kalemiz de yıkıldı evet, artık sürekli bağlantıyı kesip "para ver" diyor
@gurkan-atilgan: Kötü haber; VNC kullanmaya çalışıyorum ama onu da beceremedim bir türlü, iki iş için iki ayrı uygulama kullanıyor ve kullanıcı hesabı istiyordu galiba...
@lterlemez ilk paralı olan vnc oldu zaten orada tadım kaçtı, sonra anydeski de kaybettik, be nde rust desk kullanıyorum artık, self hosted seçeneği de var onu da kurmayı düşünüyorum bi ara
@gurkan-atilgan Self hosted da paralı değil mi, sonuçta bir yerlerde sunucu kiralamak gerekiyor?
@gurkan-atilgan https://www.youtube.com/watch?v=EXL8mMUXs88
@lterlemez bende sunucu var zaten, o şekilde avantajım var
@gurkan-atilgan Sunucuyu satın mı aldınız?
@lterlemez kiralık, aylık olarak ödeniyor
@gurkan-atilgan; İşte, görece daha ucuza gelse de para veriyorsun sonuçta... 🙁
@lterlemez sadece bu iş için sunucu kiralamak dediğin gibi evet
ama benim zaten halihazırda başka işlevlerde kullandığım sunucum var, onun yanına bunu da ekleyebilirim yani bana ekstra bir maliyeti yok bunun 🙂
rustdesktop sunucu tarafı reverse proxy üzerinden cgn arkasında çalışabiliyorsa(denemedim), o zaman evdeki minipc homelab raspi vs cihazı da sunucu olarak kullanabiliriz
@gurkan-atilgan CGN herbir halta engel ya, ondan sonra da ülkede neden teknolojiler gelişmiyor. Gelişmez işte.
@gurkan-atilgan Şanslıymışsınız...
anydesk 1000 saniye bekleme süresi veriyordu, artık max 5 dakikalık bağlantı kuruyor
Teamviewer kurdum en son iş görüyor.
Parsec de iyidir, strateji oynayabiliyorum
Ben yıllardır basit işler için Teamviewer kullanıyorum (genelde uzaktan yaşlıların bilgilsayarlarına erişip müdahale/yardım etme) ve henüz benden para istemedi 🙂 Web arayüzünden kullanıyorum acaba ondan mı?
Superonline de çalışmamıştı en son bir kaç ay önce denediğimde. Şuan bilemiyorum.