https://x.com/ZamHaberAjans/status/1948074865950634272
Kavgaya girişi, sopayı ikiye bölmesi falan Japon ninjalar gibi fakat final kötü oldu. 😀
https://x.com/ZamHaberAjans/status/1948074865950634272
Kavgaya girişi, sopayı ikiye bölmesi falan Japon ninjalar gibi fakat final kötü oldu. 😀
Esenyurt‘ta trafikte tartıştığı adama sopa çeken genç, feci şekilde dövüldü. pic.twitter.com/zRsJVaEAcQ
— ZAM Haber (@ZamHaberAjans) July 23, 2025
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://youtu.be/4Wj0agSAYTQ 😂😂😂
Beyazlı genç arkadaşın sopayı nazikçe bir şekilde uzatmasına ne demeli 😀
Tam bir zargana 😀
Erkenden hayat dersi aldı işte, artistlik yapmaz bir daha.
Ben bu hayat dersini küçükken aldım sanırım 8 sınıf liseye doğru benim bir arkadasimi sanirim zorbaliyordu boyu kısa bi çocugu hafife aldım o kısa boylu ama spor yapan çocuk beni yerlebir etti sanirim o bana ders oldu korktugumdan degil atletik degil sportif değilim güçsüzüm
iflah olmaz bunlar.
Adamı minyonlarina dovdurtmus
dayağı temiz yemiş ama. fazla hırgür de olmamış. efendi efendi dövmüşler/dövülmüşler.
Ayarında bitebilen bir kavga olmuş. Atan attığını bilmiş, yiyen yediğini. Kim haklı bilinmez.
Sosyal medya kullananlara tavsiye: başını, sonunu veya sebebini bilmediğiniz videoları paylasmayın hatta izlemeyin.
Sopa fazla uzunmus
ahauahaua ben de Alanya'da aynı böyle bi barzo motorcuyu evire çevire dövmüştüm, zorlaaa in aşşa in lan aşşaa diye diye indirmişti beni, bunu görünce içimin yağları eridi, güzel kavga elinize sağlık..