merhabalar bu sabah kendime dert ararken şunu düşündüm. windowsu açtığımızda gelen kilit ekranda şifre girmesek de internete bağlı gözüküyor bana dolar kurunu filan gösteriyor. şimdi sorum şu ben 3 ayrı hesap kullanan ama aynı pcde kullanan biri olsam ve her hesabımın sadece 1 internet ağı olsa farklı farklı ve sadece o internet ağına bağlı olmak zorunda olsalar. windows kilit ekranına geldiğimde ben hangi hesabın hangi internete bağlandığını göremiyorum ve bilgisayarı açmadan internet bağlı . belki hesaplardan 2 sini hiç internete bağlamamam gerekiyor. bunu nasıl ayırt ediyor windows yada açılmadan pc, internete bağlanması iyi mi kötü mü?

edit: NOT: ARKADAŞLAR BİR SENARYO FARKETTİM VE BUNU DİLE GETİRDİM MUHALEFET OLMAK İÇİN YAZMAYIN!!! BİRŞEYİ ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORUM.

BeğenFavori PaylaşYorum yap