Bu Call Of Duty'den nefret ediyorum. 2 el maç atayım dedim, yine güncelleme gelmiş. 60 gb hem de. Bu akşam oyun oynama hevesimi kaçırdı yine. Gerçi istesem de oynayamayacağım da neyse. Salaklık bende gerçi, her defasında bırakacağım diyorum. Sigara bağımlılarının tövbe etmesi gibi en fazla 1 gün sürüyor, geri dönüyorum oynamaya.

Not: Tabi ki online bir oyun, tabi ki güncelleme gelecek. Ama hem bu kadar sık hem de bu kadar büyük boyutta olması beni sinirlendiriyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap