Mouse 900 liraya düşmüş ve 6 taksit imkanı var. Pek iyi birşeye benzemiyor ama iş görebilir.
Monster'ın mouselarından kullanan var mı? Fiyatı nedeniyle gözüme çarptı, almayı düşünüyorum. Çok sık oyun oynamıyorum zaten de. Oynadığımda kablo derdinden kurtulayım istiyorum. İş görür mü, ne dersiniz?
Dezavantaj olarak yazılımı eh işte, Bluetooth zaten yok. Dümdüz mouse. 1300 lira 6 taksit.

Monster overrated bir marka.
monster aliexpress markası, belli olmuyor çok iyi de çıkabilir kötü de.
@93-truva monster türk firması
@uyankolu Çinlilere isim basıyor demek istiyor...
@uyankolu genelde birebir ürünleri "xanhuanweiyong" gibi isimlerle ali expresste oluyor.
@93-truva yani o konuda haklısınız ama serviste ve iade durumunda üzmüyorlar en azından. 😀
Kablo derdinden kurtulayım derken bi çok derde hoşgeldiniz diyoruz
Alternatif önerilerini alalım o zaman. 😀 Şunu buldum ama buda pilli falan tatsız göründü. https://www.akakce.com/mouse/en-ucuz-steelseries-rival-3-wireless-optik-kablosuz-oyuncu-fiyati,810585904.html
@hamdi çok basit gözüküyor
Hiç ergonomik değil bu benim elimde. Arkadaş bayılıyor ama
İstediğin tasarımda a4 tech varsa yapistir geç.
@matara Bluetooth da uzun gitmesinin sebebi hz düşüyor, çok fena lag yapıyor. değmez yani
@matara BT kullanılmaz ya oyunda falan. Pil olayı da can sıkıcı. Dolu pil yoksa yandın. 😅
@hamdi o yüzden kablolu + kablo tutucu forever 😀
@ozturka ya benim senaryo farklı. G402 çok seviyorum zaten de. Kasayı TV ye bağlamayı düşünüyorum. Kablosuz şart.
Kendi kullandığım ürün. Son derece memnunum. Tek sorunu uykudan bazen uyanmamazlık yapabiliyor düğmeden kapat-aç yapmak zorunda kalıyorsun. Fiyat sık sık 1500 civarına düşüyor takip edebilirsin.
https://www.hepsiburada.com/razer-basilisk-x-hyperspeed-kablosuz-oyuncu-mouse-p-HBCV000007IGIU?magaza=ELECTRADE&utm_source=pc&utm_medium=akakce&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=k&wt_pc=akakce.c.k.pc&v=1.60.6
https://support.swiftpoint.com/portal/en/kb/articles/changing-bluetooth-power-management-settings
bluetooth ile yapıyorsa bu ayarı kapatmayı deneyin
@ozturka 2.4 dongle ile bağlıyken yapıyor. Pek çok kişi şikayetçi aynı durumdan.Onun dışında güzel fare.
@serkan-sbc üründe/yazılımında sorun olmasa bile takılan port, portun hızı, anakart güç/enerji ayarları bir sürü seçenek var. razer update getirmemiş mi ilginç
@serkan-sbc güzel görünümü var ama dpi düşük
g305 varken bence heyecan arama
Bana çok küçük o. G703 olabilir ama daha ideal. https://www.akakce.com/mouse/en-ucuz-logitech-lightspeed-g703-910-005094-optik-wireless-oyuncu-mouse-fiyati,104090576.html
https://www.itopya.com/steelseries-aerox-5-rgb-kablosuz-gaming-mouse_u19544
İndirimli görünce bunu aldım ama daha gelmedi 🙂
Peşin fiyatına taksit olsa zorlarım ama şuan nakit alacak durum yok. Güzele benziyor. Hayırlı olsun. 😅
@hamdi Teşekkürler, aslında Bloody W60 Pro alacaktım, epey araştırdım baya güzeldi o da. Ama kablosuz denemek istedim. Yoksa Bloody kadar dayanıklı ürün kullanmadım bu güne kadar.
Arkadaşlar mouse 900 liraya düşmüş. 6 taksit falan yani başıma dert alacaksam da 900 liralık dert alıyım. Alıp deneyeceğim. En kötü servisi var garantisi var. Çin'den bile bu para mouse gelmez. 😅
900 e degebilir
Valla arkadaşlar mouse geldi. Baya güzel duruyor. Fiyatının üstünde bir izlenim bıraktı bende. Oyun attım, gayet güzel çalıştı kablosuz alıcısıyla falan. G402'deki tuşlara baya alışmışım. Oyun esnasında DPI değiştirmede zorlanıyorum biraz ama alışkanlık meselesi heralde. Hissiyatı falan da öyle dandik değil. Kaliteli bir hissiyatı var. Uzun ömürlü olursa tadından yenmez. Allah'tan 2 yıl garantisi var.