Bu gece yurtdışına çıkıyorum. Gittiğim yerden sim kartı alacağım. Kartı 2. telefonuma takıp modem olarak kullanmayı düşünüyorum. 1. telefonumdaki Türkiye'de kullandığım hattımı uçak moduna almayıp kullansam fatura çıkartırlar mı sizce? Kısacası ana hattım açık kalacak sadece wifi ile bağlantı sağlayacağım. Gelen aramaları ve smsleri görmem gerekiyor çünkü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap