Bu gece yurtdışına çıkıyorum. Gittiğim yerden sim kartı alacağım. Kartı 2. telefonuma takıp modem olarak kullanmayı düşünüyorum. 1. telefonumdaki Türkiye'de kullandığım hattımı uçak moduna almayıp kullansam fatura çıkartırlar mı sizce? Kısacası ana hattım açık kalacak sadece wifi ile bağlantı sağlayacağım. Gelen aramaları ve smsleri görmem gerekiyor çünkü.
Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben geçen yıl yurtdışına çıktığımda telefonum açıktı mobil veri kapalıydı sadece, mesajlar vs geldi ek bir ücret de almadılar,siz yine de operatöre sorun.
evet bende de durum öyleydi. telefonum açıktı, mesajlar geliyordu, mobil veri kapalıydı, gelen veya giden arama yapmadım. ücret alınmadı.
dolaşım açıksa fatura yazıyordu sanırım
Operatörden yurtdışı baz istasyonlarına bağlanmasını devre dışı bırakırsanız ek bir faturalama olmaz muhtemelen.
roamingi kapat sıkıntı olmaz.
uçak moduna almak zorunda değilsin ama mobil veriyi mutlaka kapalı tut.
Telefon SIM kart ayarlarindan roaming'i kapatin. Ucak modu acilir, kapanir birsey olur, basiniza is acar.
Android kullanıyorsan "Roamingde mobil veri kullan" ayarı var, onu kapat, hiçbir şey gelmez. Ben yurt dışındayım, Turkcell 2. sim olarak takılı telefona, bu ayarla kullanıyorum.
Cevap veren herkese teşekkür ederim sanırım şu ayar kapalı olsa yetiyor. Zaten kapalıymış.