Daha çok baş ağrıtacak, hem de ne başlar; bunlar, bununla da yetinmezler. Biraz daha başları sıkışmaya başlayınca görün siz. Adobe, Google, Microsoft, Apple; of, off, büyük dertler bekliyor kullanıcıları...
Yıllık abonelik alınca neden aylık ödeme istiyor ki? Öyle iş mi olur? Yıllık abonelik 1 yıllık abonelik ücretini ödeyip bir daha ödememek değil mi? Bu arkadaş yıllık aldığını sanıp aylık almış olabilir. Aksi halde Adobe büyük çakallık yapıyor 🙂
Bende öyle görünmüyor. Fotoğrafçı planım vardı Ocak ayında yenilenmişti. Henüz zam gelmedi.
Benim plan 125 lira devam ediyor
@canberke @benx o zaman bu arkadaşa has bir problem.
Daha çok baş ağrıtacak, hem de ne başlar; bunlar, bununla da yetinmezler. Biraz daha başları sıkışmaya başlayınca görün siz. Adobe, Google, Microsoft, Apple; of, off, büyük dertler bekliyor kullanıcıları...
Yıllık abonelik alınca neden aylık ödeme istiyor ki? Öyle iş mi olur? Yıllık abonelik 1 yıllık abonelik ücretini ödeyip bir daha ödememek değil mi? Bu arkadaş yıllık aldığını sanıp aylık almış olabilir. Aksi halde Adobe büyük çakallık yapıyor 🙂
Taahhüt gibi bir şey sanırım. Bir yıl boyunca kullanacağına söz veriyor onlarda fiyatın sabit kalacağına
@okanaytimur 12 aylık parasını peşin almıştı benden
@consigliere Siz 3. ödeme yöntemini kullandınız sanırım.