Teknodostlarım, çekmecelerimizde 2-3 senedir yedek telefon olarak sakladığımız cihazlar, bu saçma sapan kanun sebebiyle kullanılmaz hale geldi mi, yoksa belli bir başlangıç tarihi filan var mıydı.. Telefonlara sim kartımızı takmakla uğraşmaya değer mi of? 😒
#TeknoYardım #simkart #ceptelefonu

bende 1-2 cihaz var denemem lazım
Açtırırsınız ya, sıkıntı olmaz.
Son takılan sim kart ile çalışıyormuş peh 🤨
Tak dene iki dakka
Kendi cihazınıza kendiniz takarsanız 10 yıl diye biliyorum ben.
e devletten açılıyordu en son
Geçen ay takdim ben bir arama yaptım ve sonra sim kartı geri cikarttim. Daha önceki telden vaz geçtim onu hiç denemedim