Avansas firmasından alışveriş yapan oldu mu ? Deneyiminiz nedir ?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Reklam olarak algılanmasın ama geçende ofise Listensi.com üzerinden alışveriş yaptım.
Aldığım ürün özelinde sağlam şekilde ulaştı.
Üye falan da olmadan sipariş ettim.
Avansas.com u gördüm, duydum ama alışveriş yapmadım. Benzeri bir site olduğu için öneriyorum.
Ofmark.com dan da alışveriş yaptım misal. Orası da genel anlamda kullanılabilir. Fiyat nerde uygunsa orayı tercih edin derim.
50-60 kişilik şirket olarak 2 haftada bir düzenli sipariş veriyoruz. Kurumsal tarafında bir dert yaşamadık.
Yorumlarda ürünlerin çok geç geldiği vs yazıyor.
Ataşehir ve Kadıköy de 6 yıldır 3-4 ayda bir kurumsal siparişleri geçtik. Şimdiye kadar hep ertesi gün geldi ve sorun yaşamadım.
Bi ara kampanyalar varken bireysel kullanıcı olarak alışveriş yaptım. Deneyimim iyiydi.
Eve söylediğinizde kendi kargo ekibi apartman kapısından teslim ediyor. Ofise geldiklerinde sorun olmadı.
Toplu alımlarda fark oluyor mu bilmiyorum ama fiyatları diğer mağazalardan çok da ucuz gelmedi bana. Bazı ürünler daha pahalı hatta. Amazon'un ticaret olarak algılayacağı kadar toplu alışveriş yapmıyorsanız çok da gerek yok bence bu siteden almaya. Onun dışında almak istersen zaten bilindik bir site, ağları da geniş.
Güvenilir firmadir. Ozellikle kendi adlarini tasiyan urunleri kaliteli. Sorun yasamazsiniz. Ozellikle cöp poşetleri f/p dir.
Istanbul tarafindaysaniz mecidiyekoy de magazasi var urunleri orda inceleyebilirsiniz.
Kargo fiyatı büyük sıkıntı. Bedavaya gelsin diye ekstra bir şey almaya kalkıyorsun falan... Bizim ofis alışverişi bıraktı oradan. Amazondan alıyoruz. Tek zımba teli bile sipariş etsek kargonun sorun olmayacağını biliyoruz.