HB üzerinden Samsung mağazasından aldığım telefonun yanında fatura yoktu normal bir durum mu?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hayır fatura iste
Artık mail atıyorlar. Hem daha iyi böylece kaybolmaz.
HB'den siparişlerim sayfasına girip ilgili sparişe bakarsan orada görünür muhtemelen e-fatrua olaak.
Görünmüyorsa teslim tarihinden birkaç gün sonra da gözükebiliyor veya e-postaya gönderiliyor.
@ozgurg Ben öyle durumlarda önce HB'de kayıtlı e-posta gelen kutuma bakıyorum, orada da yoksa talep oluşturuyorum. Gün içinde yüklüyorlar hemen.
E-fatura gelir.
E-fatura gelir. Apple gibi çalışıyorlarsa posta yoluyla bir kaç hafta sonra yazılı faturada gelebilir.
Fatura mail ile geliyor genelde, eğer faturada IMEI numarası yazmıyorsa yetkili servise gönderdiğinizde kabul etmiyor, o yüzden IMEI yazan bir fatura isteyin.