Okul erken bitsin diye üstten çok fazla ders aldım son 2 haftadır hayatım kaydı 14 gündür günde 1-2 saatlik uykuyla duruyorum.
Teknoseyir gündemi
#GTA6#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancı#HaftalıkGündemeMalzeme#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlogSon bir saat içinde 254 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Okulun erken bitmesini hiç iyi görmüyorum. Geçmiş olsun.
Son dönem rahatlasın diye üstten alınabilir de erken bitirmek makul değil
Haklısınız ama ortalama yüksek olunca yaparım dedim birde yurtdışından 2-3 tane güzel iş teklifi geldi bir an önce bitirip gitmek istiyorum o yüzden
@macuser dediklerim sabit değil tabi ama ben gençlere hem hazırlık hem de okulu uzatma konusunda sorun olmadığını söylerim. Hatta hazırlığın sınavını geç dilekçeyle en üst sınıfa git haftada bir kaç gün çoğu okulda, kalan vaktinde şehri gez yeni bir yerdeysen, yoksa bir dil daha öğren misal. Kendini geliştir bur nevi gap year yap.
Sizin durumda farklı etkenler erken bitirmeyi makul kılıyor.
Bölüm de çok önemli bizde çok fazla bağlı ders var ve yüksek ortalamayı korumak için 4 hatta 5 yıl şart gibi. Erken bitiren başbakan falan oluyor 😅
@johan28 Hocam ben Boğaziçi bilgisayar okuyorum açıkçası bölümü çok daha zor bekliyordum ama gayet ortalama zorlukta çıktı.Daha genç başlasaydım bende hazırlığı geçip dedikleriniz yapardım açıkçası 🙂
@macuser Boğaziçi'ye kaçıncı olarak girdiniz? Benim bildiğim Türkiye sıralamasında ilk 350-400'e gireni alınca kontenjanı doluyor. Bir de ortalama zorlukta diyorsunuz. Kısacası "What are you?" 😀 (Şaka amaçlıdır) Oğlum da bu yıl sınava girecek ama o sıralamalara çıkması zor gibi. Denemelerde ilk 1000-1500 aralığında kalıyor. Benim için sorun değil de kendisi sorun ediyor. Bana kalsa kaportacı olsa da olur. Parası olur en azından 🙂
@memedeath Hocam ben sayısalda 510. olarak girmiştim.Daha öncesinde yeditepe üniversitesine gidiyordum ama ailevi sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kaldım.Son ay sadede deneme çözmesini tavsiye ediyorum yanlış yaptığı soruları işaretleyip doğru cevaplarını öğrensin yeterli.Bu arada ilk 1000-1500gayet iyi sıralama kazanırsa bana yazarsanız okula alışması konusunda yardımcı olurum. 🙂
@macuser Benim gönlüm İstanbul'dansa Ankara'da ama o ne isterse o olacak. Teklifiniz için teşekkür ederim. Eğer Boğaziçi olur ve tercih ederse iletişime geçeriz. Size de kolaylıklar diliyorum. Zor bir yol secmişsiniz.
@memedeath Teşekkürler hocam umarım hayallerini gerçekleştirebilir 🙂
4 dönemdir 45 AKTS alıyorum 6. dönemimde yani bu dönem bitecek gibi okul, alışıyorsun 🙂
Benimde 5 yıllık okul 3.5 yılda bitecek hocam benimle birlikte başlayıp 1. Sınıfta olan arkadaşlarım var
@macuser ben 27de okula tekrar başladım o yüzden bi an önce bitirmeye çalışıyorum, senin de farklı hedeflerle amacın erken bitirmek, benim alan dilbilim olduğu için çok aşırı zorlayıcı değil açıkçası ama dediğim gibi alışıyorsun. Kolay gelsin diyeyim son olarak 🙂
@airoso Teşekkürler hocam bende ailevi sebeplerden dolayı 23 yaşında başladım. 🙂
Aynısını ben de yapmıştım. 6 ay için hayatım kaydı sonra da pişman oldum.
Umarım pişman olmam hocam
@macuser - Pişman oldum derken bir şey kaybetmedim ama o kadar uğraşmanın karşılığında elime düzgün bir şey geçmedi. Umarım sizin için durum farklı olur.
@pizza Stajımı Alman bir firmada uzaktan yapmıştım hocam oradan güzel bir teklif geldi. 2 tane daha firma var okulu hemen bitirip bu ülkeden kaçmak istiyorum açıkçası yoksa maddi vs sebeplerden erken bitirmiyorum
okulda ne kadar uzun kalırsan o kadar iyi, 2 gün sonra mezun olunca okul hayatını ararsın.
Okul hayatı muhteşem hocam gerek arkadaşlar gerek ortam olarak ama çok güzel fırsatlar çıkıyor karşıma kaçırmak istemiyorum açıkçası