Çok ilginçtir son 20 yıldaki en doğru dış politikayı izlediğimizi düşünüyorum. Hadi hayırlısı. Taraf olmamamız, denge politikası yürütmemiz çok mantıklı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap