Çok ilginçtir son 20 yıldaki en doğru dış politikayı izlediğimizi düşünüyorum. Hadi hayırlısı. Taraf olmamamız, denge politikası yürütmemiz çok mantıklı.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
denge politikası değil ki bu?
Ekonominin de etkisi vardır eskisi gibi atar gider yapamıyoruz. Ne şiş yansın ne kebab modundayız
Katılıyorum. Ukrayna full destek açıklayabilirlerdi eğer öyle olsaydı.
Rusya ilerlerse bizi kuşatmış olacak, taraf olmak sorun çıkmasın diye başkasının ağzına bakmaktan iyidir bence
Kesinlikle şuan dış politika son yılların en iyisi bence. Özellikle Şam’da cuma garabetinden sonra.
Dış dünyada tr pasaportunun itibarı kalmadı artık hangi politika bu?
Bu ekonomi ile taraf olmak istesek de olabilir miyiz ki?