Merhabalar, elimde 2001 model benzin/LPG 2.0 otomatik bir mondeom var, bu arabayı 2 yıl önce mecburiyetten almıştım. Şimdi satıp model yükseltmek istiyorum. Aklımda 2012 golf 1.2 TSI, 2011 Tiguan 1.4 TSI, 2011 C-Max 1.6 ecoboost modelleri var, LPG li araç istemiyorum. Bu motorlar hakkında bilgisi olan var mı? Elimde patlasın istemiyorum. Baktığım arabalar genelde 130-170k km arasında. Listemde ki tüm araçlar manuel vites.

BeğenFavori PaylaşYorum yap