Yerli Üretim TECNO Camon 16 Akılllı Telefon
TECNO Camon 16, Tecno Mobile firmasının Türkiye'de ürettiği ilk telefon. Bu videoda detaylı olarak tanıyoruz.
Ürünün fiyatı 3399 TL. Satın almak için tıklayın.
Sosyal medyada Tecno:
Tecno CAMON 16 Özellikleri
Ön kamera: 16MP (yapay zeka destekli), 2 flaş
Arka kamera: 48MP QUAD CAM, 5 flaş
Hafıza: 128GB+6GB
Renkler: Saf Mavi/Bulut Beyazı/Pus Grisi
Parmak izi okuyucu: Arka taraf
Ağırlık: 207gr
Arka kapak malzemesi: Yüksek kalite plastik
Yazılım: Android 11
İşlemci: Media Tek G70
Ekran boyutu: 6.8 inc
Ekran tipi: IPS
Ekran çözünürlüğü: 1640*720
Batarya gücü: 5000mAh (hızlı şarj destekli)
Camon Camon dedik, geldi. 😀
C'mon man https://youtu.be/dwoN-FvVEsA?t=19
Orijinalini ekleyelim lütfen: https://www.youtube.com/watch?v=B5UOi8Hpv_I
Yerli diye etiket çakam, 2 bin liralık donanımı 3 bine kakam, vergi indiriminden gelen parayı cukkalayam.
üstelik kamera çok kötü
Yüksek kalite plastik
Abs?
Bu isimlendirmeyi kim veya kimler bulmuşsa acilen işine veya işlerine son verilmeli bence. Bu ismi onaylayan üst yönetim de aynı şekilde.
Bana böyle bir isim önerisiyle gelseydiler sen benle fişek mi geçiyorsun diye masasını dahi toplatmadan kovardım. Cidden bu ne saçma bir isimlendirme ya.
Herşey bütçe arkadaşım,o şirkete alacağın adamda bir bitçe kendi ekibi olacak teknik kısımda da bütçe hazılıklar masraflı, tanıtım ürün reklamları filan. ben anlayışla karşılıyorum.
Benim düşüncem;
Beğenirsen beğendim, şu şu özellikleri güzel dersin.
Beğenmezsen beğenmedim, şu şu özellikleri kötü dersin.
Ancak marka masraf etmiş senin takıldığın teknoloji sitesine paralı reklam vermiş.
Bu paraya sitenin ihtiyacı var.
Marka yada model için alaycı ifadeler yanlıştır.
Bu tip davranışlar markaları bu siteden uzaklaştırmaktan başka işe yaramaz.
Selamlar.
Yerli diye yerin dibine sokmak için yeterli sebep olsa da insaf etmek lazım. bütçesi olmayana göre de bir şeyler lazım. ismin'den başlayıp dibine kadar gidip bir çok eksik bulmak için birkaç dk. yeterli olsa da böyle yapmamak lazım. Bu site'nin böyle haber tanıtım türü şeylere ihtiyacı var.
Android yazılım testleri ve ikinci telefon olarak böyle bir şeye ihtiyacım var (bütçe vsvs). Güvenlik güncellemelerinin hızı ve kalitesi hakkında bilgisi olan var mı acaba?
Ürünleri henüz o kadar uzun kullanan olmadığından bir şey söylemek zor ama bunların aslında TL fiyatlarının aksine çok çok ucuz telefonlar olduğunu düşünürseniz, güncelleme konusunda biraz üst düzey model ya da destek konusunda daha önceden kendini kanıtlamış markalara yönelmeniz gerekebilir.
4 çekirdekli kameranın hali bir başka
Anlayamazsınız...
3500TL fiyat fazla pahalı...güncellenir mi meçhul...
Yolda giderken billboardlar vasıtası ile ismini öğrendiğim bir marka. Önce Kaptan Amerika'nın yeni filmi sandım sonra baktım ki elinde kalkan değil bir telefon tutuyor: "Öyle sağlam bir telefon yaptık ki Kaptan Amerika bile kalkan olarak kullanır bunu." imajı mı verilmeye çalışıldı ne yapıldı anlamlandıramadım şahsen. Teknoseyir'de de görünce bir bakayım şuna dedim.
adam kaptan amerika karakterini oynadığına pişman olmuştur... fotodaki imajının kaptan amerika ile alakası yok ki...
Ülke fiyatlandırması düşünülünce biraz yüksek gibi.
Fiyatlar düşerse alınabilir telefon.
1080p ekran olsaydı daha iyi olabilirdi.Fakat 720p olması pil ömrüne etki edecektir.
Fiyat düşerse anne baba telefonu rahat olabilir.Üzmez.