Hayırlısı olsun. Amazon paketleri A101’den alınabilinecekmiş. Umarım market çalışanlarının yükü artmaz. Hali hazırda Trendyol A101 teslimat noktalarını kullanıyor.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ben uzun süreden beri alışverişi kesmiştim. Realme PowerBank aldık hep beraber o zaman alışveriş orucum bozuldu 😀
Evine kapına kadar gelmesi kadar iyi değil ama yine de kargocular geldik evde yoktunuz mazereti uyduramazlar
@cansimit Katılıyorum.
kargo şirketlerini aradan çıkarmayı düşünüyorlar bence gayet mantıklı.
1- a101 olmayan ilçe yok çünkü Türkiye'de. Öyle yok evim uzaktı vs mevzusu da yok çoğu ara sokakta bile oluyor adamlar. Yaylaya gidiyoruz orada bile a101 var 😀
2- çalışanlar ve okuyanlar için kargonun mesai saatinde eve gelmesi problem oluyor işten çıkıp akşam a101'den alınabilir.
@cansimit zamanla yayılırsa güzel olur bence
Bende teslimat noktası olarak gözükmüyor
Keske otomata gecseler. Burada ya eve ya otomata geliyor paketler. Ne saat sinirlamasi var ne de bir insanla muhattap olma.
@cansimit Aynen budur. Hos Turkiyede kirip calarlar bunlari.
En güzeli kapına bırakılıp gidilmesi ama maalesef tr şartlarında uygulanabilir tarafı yok. Bakıyorum abd de amazon flex yapanlara falan kapıya bırakıp gidiyor adam hiç de bir şey olmuyor.
@cansimit Eskişehir'de 1 tane bile yok mesela kargomat.
@zatisahaneleri Geçtiğimiz aylarda bakmıştım sitesinden hiç gözükmüyordu hocam şimdi baktım yine yok demek ki güncellemiyorlar siteyi.
@cansimit Düşüncesi güzel ama içinde PTT var dolayısıyla baştan soğuyorum. Trendyol ve Hepsiburada'nın böyle otomat noktaları var. Oralarda rekabet çok güçlü.
Ben bu olayı anlamadım. Kargo firmaları yetişemiyor mu? Biz mi gidip alacaz marketten koliyi?
İstersen A101'e bırakılmasını seçebileceksin, zorunluluk değil. Diyelim tüm gün evde değilsen bu seçeneği kullanabilirsin.
@protego ha anladım. Akşam eve geçerken markete uğra al diyorsun