Arkadaşlar #Ram'in üzerindeki bu bandroller ramin çalışmasında bir sıkıntı yaratır mı? Çıkarmalı mıyım?

Arkadaşlar #Ram'in üzerindeki bu bandroller ramin çalışmasında bir sıkıntı yaratır mı? Çıkarmalı mıyım?

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çıkarmayın birşey olmaz çıkarırsanız garantisi biter.
Teşekkür ederim. Yükseltme araştırmalarım sırasında bir yerde çıkarılmasına dair bir öneri yazısı okumuştum da. Aslında 1 ay böyle kullandım sonra işkillenip bakmak istedim. Herhangi bir sıkıntı gözükmüyor.
@talebekedi ne sıkıntısı gözükecekti ki? 😀
@alptekinck Araştırmalarım sırasında ya forumda ya da yazıların birinde denk gelmiştim. Acaba ısıdan erir mi ve çalışmasında bir aksamaya neden olur mu gibi bir şüphe oluşturmuştu 🙂
@talebekedi Koca koca firmalar, bu etiket yanıyor olsa sıkıntı çıkarıyor olsa koymazlardı herhalde 🙂
@protego Doğru söylüyorsun ama işte firmalar da sonuçta daha çok ürün satmak istiyorlar. Ellerin de "kullanıcı hatası" gibi bir koz var sonuçta. Ne bileyim en küçük bir bilgi bile insanı işkillendiriyor işte 🙂
@talebekedi anakart fazla voltaj vermiyorsa ramler ısınmıyor ya.
Bugüne kadar belleklerin etiketlerini hiç sökmedim. Hiçbir sorun da yaşamadım.
Olası bir sorunda o etiketler garantiden faydalanmak için belleğin üzerinde olmalı.
bişey olmaz. o etiketleri çıkarırsan ramin garantisi gider. (eğer varsa)
Gerek yok ama istersen sökebilirsin.
Sökmeyin, garanti durumunda iş görecek...
eyvallah abi 😄