Arkadaşlar dün AMD RYZEN 7 3800X aldım, getirdim pc'ye taktım. Yanında da RGB LED Wraith Prism FAN verdiler, güzel, kocaman, öncekinden daha iyi görünüyordu taktım. Işıklar cımıl cımıl ama ne olduysa, ara ara hızlanıyor fan. Chrome açıyorsun yavaşlıyor hızlanıyor. Bios'tan hiç fanı kapatma dedim bir ayar yaptım, işte 70'De hızlan diye ama yine aynı şeyi yapıyor. Otomatik yap dedim daha beter oldu.. Bu stok fan çok mu kötü, böyle mi yapar? Yük binince delirmesi tamam ama chromda sekme açınca da yapıyor.. Of! keşke fan da alsaydım diyorum, çok ses çıkıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap