@orcun İzmir'deydin galiba. İyi misin ? Geçmiş olsun.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hakikaten hiç ses yok ondan. Bir şey yoktur umarım.
İyiymiş, sorun yok dedi.
Ev duruyor mu yerinde?
gecmis olsun
Geçmiş olsun abi, dikkat et kendine..
Geçmiş olsun başkan. Evde de büyük hasar yoktur umarım.
@orcun; Geçmiş olsun...
Tekrardan başta @orcun ve diğer tüm İzmirli TS üyelerine geçmiş olsun diyorum.
Başımızı sokacak bir evimiz olsun diyoruz ama o evin statik yapı kalitesi nasıl onu bile bilemiyoruz. 1 Milyonluk Recidance ne olduğunu gördük:
http://sosyalmanset-com.cdn.vidyome.com/embed/GlXQ5tm8iXI.html