https://www.youtube.com/watch?v=UW9DxZtzjOU
2008 gibi Türkiye'de bir kızaklı telefon çılgınlığı başlamıştı. #Samsung o dönem ucuza herkesin alabileceği E-250 modelini çıkarmıştı. Bim'den almış gibi herkesin elindeydi bu telefon. Özel şifresi vardı onu girip hoparlör sesini arttırabiliyorduk. Tabi çok sürmüyor hoparlör patlayıp cızırtılı ses vermeye başlıyordu.

@umtk dükkan açmışsın haber vermiyorsun. 😀
Hızlı zamanlardı 😀
m620 vardı bende o dönem şık telefondu.
Bende de vardı. Arkadaşla karşılıklı oyun oynardık. Şu topu geçirmeyip sektirdiğin oyun. 😀
Kızaklı telefonlara bayılıyordum ya. Hatta Android'in ilk yaygınlaşmaya başladığı zamanlarda Sony Ericsson'un Xperia Mini Pro'su vardı kızaklı onu almıştım 😀
Güzel telefondu.
Ben de D900i vardı o zaman..
D900i 2009-2010 yılında dahi hayallerimdeki telefondu ki E250'ye bile sahip olamamıştım. Geçen senelerde LG G2 kullanırken bir tane D900i bulup satın aldım. Kasasını değiştirdim ve bir kutuda kendi yaptığım kılıfta saklıyorum. 😀