@fsh77 Aslında tüm düzenlemeler saçmaydı sadece bu mantıklı olmuş, çünkü hep dedikleri batakta olup veya uzun vadelerle telefon alıp satanları önlemekti amaç hep. Öyle diyorlardı ondan diyorum.
@cemkoc Yani ben zaten kısıtlamalara karşıyım demek istediğim, o kadar düzenleme yerine tek bunu yapsalardı daha iyiydi. Diğer açıdan 7000 bine taksitle alıp 5000 bine nakit satanlar bu sefer ilan verecekler şu modeli şu kadara alırım size diye, alıcı satıcı buluşup almaya gidecekler aynı hesap olacak.
Bu iş tewhlikeli. Bir çok insan bankalarda kara listeye girdiği için mecburen buralardan telefon alıp çok komik rakamlara satıyorlar. Bunun önene geçmek lazım çünkü o adamlar 2 lira için 5 liradan oluyorlar
Telefona engel koyarak bu işin önüne geçilmez ki, başka bir yol bulur adam. Neden o kadar çok insan buna mecbur kalıyor diye bakıp ona çözüm aramak lazım. Ama yasakla gitsin demek daha kolay tabi.
kıcı kırık 150-200 dolarlık 2-3 senede heba olan oyuncak şeyler neden bizim hükümet için para makinesi olarak görülor önce onu düşün derim, elin gavuru sudan ucuz alıyor satıyor bir evde 3-4 adet son model tel var adamların, biz alırkende satarkende kılı kırk yarıcazki sorunu varmı diye 🙂 bunlar hep iş bilmez yönetimlerin sonucu !
@fsh77 iki ucu boklu deynek verigi düşürünce yerli üretimi kimse almıyor dışarısı daha ucuz olduğu için o zamanda üretici kan ağlıyor 150 200 dolar dediğin senin paranla 1000tl yapıyor nereye dokunsan diğer taraf ağlıyor senin yönetimin nasıl olurdu genel durum için?
@muhammedozkan ekonomi tel ile düzelicekse zaten baştan gitsin bu yönetim, kim yapmış dünyada telli ekonomiyi 🙂 ayrıca 100-200$ lik tel ama onu bile taksitle hatta bedava alıyor adamlar ve ordaki gelir 1500 $ adamın umrunda bile olmuyor senin işçin 2000 tl bile zor kazanınca 1500 tl vermek tabiki koyar ona 🙂 yoksa bu tel denen zımbırtı dunyanın teknolojik aleti falan degil sıradan bir ihtiyac ama bizde hükümet para basma makinesi olarak görüyor vizyon bu 🙂
deri altı çip işi evcil hayvanlara takılanlardan... 😀
Bu normal alınan mağazadaki telefonlar içindemi geldi yasal düzenleme yurt dışı için gelendi o ikisini karıştırmıyorsunuz değil mi ?
Borcu bitene kadar sadece hat sahibinin tc kimlik numarasına kayıtlı hatlarla çalışacak, borcu bittikten sonra başka hatlarla da çalışabilecek
@fsh77 Aslında tüm düzenlemeler saçmaydı sadece bu mantıklı olmuş, çünkü hep dedikleri batakta olup veya uzun vadelerle telefon alıp satanları önlemekti amaç hep. Öyle diyorlardı ondan diyorum.
@kizilsakal Kız arkadaşıma veya yeğenime telefon alamayacağım anlamına da geliyor. Aynı şekilde satıp başka bişey almak istesem bu sınıra takılıyorum.
@cemkoc Yani ben zaten kısıtlamalara karşıyım demek istediğim, o kadar düzenleme yerine tek bunu yapsalardı daha iyiydi. Diğer açıdan 7000 bine taksitle alıp 5000 bine nakit satanlar bu sefer ilan verecekler şu modeli şu kadara alırım size diye, alıcı satıcı buluşup almaya gidecekler aynı hesap olacak.
Bu iş tewhlikeli. Bir çok insan bankalarda kara listeye girdiği için mecburen buralardan telefon alıp çok komik rakamlara satıyorlar. Bunun önene geçmek lazım çünkü o adamlar 2 lira için 5 liradan oluyorlar
Telefona engel koyarak bu işin önüne geçilmez ki, başka bir yol bulur adam. Neden o kadar çok insan buna mecbur kalıyor diye bakıp ona çözüm aramak lazım. Ama yasakla gitsin demek daha kolay tabi.
@emrah-ozturk kasa tam takır kuru bakır 🙂 dönüp dolaşıp tele sarıyorlar 🙂
krediyle ev araba almada nasıl tapuya ruhsata haciz koyuluyorsa bunuda öyle düşünün bir insan telefonu 3 e alıp 2 ye neden satıyor?
kıcı kırık 150-200 dolarlık 2-3 senede heba olan oyuncak şeyler neden bizim hükümet için para makinesi olarak görülor önce onu düşün derim, elin gavuru sudan ucuz alıyor satıyor bir evde 3-4 adet son model tel var adamların, biz alırkende satarkende kılı kırk yarıcazki sorunu varmı diye 🙂 bunlar hep iş bilmez yönetimlerin sonucu !
@fsh77 iki ucu boklu deynek verigi düşürünce yerli üretimi kimse almıyor dışarısı daha ucuz olduğu için o zamanda üretici kan ağlıyor 150 200 dolar dediğin senin paranla 1000tl yapıyor nereye dokunsan diğer taraf ağlıyor senin yönetimin nasıl olurdu genel durum için?
@muhammedozkan ekonomi tel ile düzelicekse zaten baştan gitsin bu yönetim, kim yapmış dünyada telli ekonomiyi 🙂 ayrıca 100-200$ lik tel ama onu bile taksitle hatta bedava alıyor adamlar ve ordaki gelir 1500 $ adamın umrunda bile olmuyor senin işçin 2000 tl bile zor kazanınca 1500 tl vermek tabiki koyar ona 🙂 yoksa bu tel denen zımbırtı dunyanın teknolojik aleti falan degil sıradan bir ihtiyac ama bizde hükümet para basma makinesi olarak görüyor vizyon bu 🙂
@fsh77 telden para bekleme olarak gören sensin ben hiç zannetmiyorum amacı ordan para olsa başka yoldan alır arkaplanda amaç farklı
@muhammedozkan 🙂 neymiş arka planı çok gizli ve ulvi bir yapı olsa gerek biz anlamıyoruz...
Telefon yasaklansın!