Yağsız ve tuzsuz olması sebebiyle uzun süredir farklı farklı markalardan Light Ton Balığı alıyorum. Genelde de hangisinde kampanya varsa ondan almaya çalışıyorum. Zira fiyatları çok pahalı.
Şimdiye kadar bir çok marka denedim.Hepsinin kokuları ve tatları kusmuk gibiydi.
Aşağıda gördüğünüz "Dardanel Ton Light" olanı geçenlerde indirimdeyken almıştım.
Bugün deneme şansım oldu.
Fikrimi soracak olursanız;
-Tam anlamıyla MÜKEMMEL. Yani arada o kadar ama o kadar lezzet farkı var ki şimdiye kadar ne yediğimi sorguladım. Fiyatı diğer light damgalı olanlara göre oldukça pahalı (keşke daha ucuz olsa) ama size tavsiyem kesinlikle ton balığında Dardanel dışında bir marka tüketmeyin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap