Üç hafta önce başlayan "Teknoseyir'in 8. yılında, 8 hafta boyunca 8'er kişiye 1'er aylık plus abonelik" kampanyası 4. haftasında hak kazanan arkadaşlar aşağıdadır. Mail atmanız halinde kodlarınız gönderilecektir. Haberi olmayan arkadaşlar lütfen linkteki açıklamaları okuyunuz.
EDİT: Yazıyı okumaya üşenen arkadaşlar; mcandanincecam[at]gmail.com adresine boş da olsa bir mail atınız.
https://teknoseyir.com/durum/1050394
@dogukany
@spades46
@hamsiyim
@kahve
@runforrest
@coupe
@mujjer
@ciplakvatandas
😊 teşekkür ederim.
Teşekkürler. [email protected]
@ciplakvatandas @runforrest Kodlarınız gönderilmiştir. Güle güle kullanın.
Teşekkürler hocam 🙂 [email protected] dan mail attim size.
Kod gönderilmiştir. Mutlu günler dilerim 🙂
Kod gönderildi.
çok teşekkürler
Kodu gönderdim.
Ben mail gönderdim 😁
Kodu gönderdim 🙂
bende mail gönderdim teşekkür ederim 🙂
Sanırım mesajda "kahve" kelimesi geçtiği için spam'a atmış 😀 Kodunuzu gönderdim, güle güle kullanın.
@memedeath çok teşekkür ederim 🙂