• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

windows xp
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 30.11.2017
  • windows xp @windows-xp

    Asıl mesele o "bakkal amcadan" iğrenmek zaten. Siyasetçiler sadece ayna benim gözümde, onlar karakterine göre işini yapıyor, büyük çoğunluğun özelliklerini yansıtıyor. Onları o mevkilere taşıyan ahlaksız, sürüngenler asıl hesabım onlarla. Evet bu ülkede bir b*k değişmeyecek çünkü bu ülkenin insanı değişmeyecek. Seçimleri kim kazanırsa kazansın fark etmez anadolu çöp üretmeye devam edecek.

    23 Haziran 2018 - 09:07 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Hayat tarhanacılara güzel be 😀

    21 Haziran 2018 - 14:20 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Genç tarhanacılar rahatsız olmuştur 😀

    19 Haziran 2018 - 11:30 Beğen 2
  • windows xp @windows-xp

    Hayret bu akoğlanın ban koruması var sanıyordum ben şaşırdım şimdi 😀 Bunun gibi bir iki tane daha var ortada kronik kronik diye dolaşıyorlar darısı onların başına.

    17 Haziran 2018 - 17:55 Beğen 8
  • windows xp @windows-xp

    Varoşları yıllardır siyasetle hipnotize ettiler 😀

    16 Haziran 2018 - 21:37 Beğen 2
  • windows xp @windows-xp

    Yıllarca yatıp seçim öncesi yerli oto yumurtlamak 😀 Tam Türk tipi girişimcilik örneği gerçekten. Başarılar diliyorum kendilerine, bence azıcık daha bekleyip doğrudan uçan otomobil yaparlarsa çok büyük iş yapmış olurlar.

    13 Haziran 2018 - 09:41 Beğen 2
  • windows xp @windows-xp

    Bu primatla benim oyum nasıl bir olabilir 😀 Lanet olası demokrasi

    12 Haziran 2018 - 19:46 Beğen 2
  • windows xp @windows-xp

    @temp Telefonla ne alakası var? Piyasada 1 saatte şarj olan makinalar varken 10 saat bir tıraş makinasının şarj olmasının mantıklı açıklaması olamaz.

    12 Haziran 2018 - 19:37 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    8-10 saat şarj süresi çok değil mi ya 😀 Ben olsam hızlı şarj olan bir şeyler bakardım.

    12 Haziran 2018 - 18:49 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Bütün otokratlara F diyoruz 😀

    11 Haziran 2018 - 13:42 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Sistem çok basit aslında. Kadınları köleleştirip sonra köle kadınların yetiştirdiği yavru kölelerle sistemlerini yürütüyorlar. Bu yüzden feminist hareketler baskıcı toplumlarda pek kabul görmez. Kadınların uyanmasını istemiyorlar, kadınlar uyanırsa sistem çöker. Bizdeki bir takım kadınlar da Arap bacılarına özeniyorlar herhalde, 100 yıl önce kazandıkları haklardan bile vazgeçmeye pek hevesliler. İnsanlara akıl sır ermiyor.

    08 Haziran 2018 - 17:01 Beğen 2
  • windows xp @windows-xp

    Güncel filmlerin fiyatları çok yüksek olduğundan dolayı olabilir. 50-60 liradan aşağıya güncel film bulunmuyor, pek satıldığını sanmıyorum bu fiyatlardan.

    05 Haziran 2018 - 16:11 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Telefon gibi telefon olmuş beğendim. Blackberry gerçekten güzel telefonlar yapıyordu keşke daha iyi yönetilmiş olsaydı çok rahat bir şekilde Apple'a rakip olabilirlerdi.

    04 Haziran 2018 - 20:12 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Ayna niyetine kullanmışlığım çok oldu 😀

    04 Haziran 2018 - 16:53 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    iTunes'ta 19 liraymış, bence burada hata vardır böyle film fiyatı mı olur 😀

    04 Haziran 2018 - 11:35 Beğen 1
  • windows xp @windows-xp

    Şu az uyuma tribini bir türlü anlayabilmiş değilim zaten. Adam günün en güzel zamanlarını amele gibi çalışarak boşa harcıyor sonra kendine daha fazla zaman ayırabilmek için uykudan feragat ediyor. Ben neden eşek gibi sabahtan akşama çalışmaya mecbur bırakılıyorum demiyor. İşin özü, vücut neticede işleyen bir makine gibidir. Sen bu makineyi gereğinden fazla çalışmaya zorlarsan o oranda yıpranır, bu çok normal. Aslında robotlara hiç ihtiyaç yok valla insanlar robot olmaya bu kadar gönüllüyken ne gereği var, vur sırtına semeri yürüsün robotik eşekler. İsveçli bilim adamlarına saygılar 😀

    03 Haziran 2018 - 22:41 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Deadpool beni tatmin etmedi, bence çok bir şey kaçırmış değilsin 😀

    03 Haziran 2018 - 20:35 Beğen 1
  • windows xp @windows-xp

    Geçende Nestle'nin bir gofretini gördüm neredeyse boyutunu serçe parmak seviyesine kadar indirmişler 😀 Sanırım ülkenin fakirleşmesi nedeniyle hapla beslenme olayına en erken bizim ülkede geçilecek, hayaldi gerçek oldu 😀

    03 Haziran 2018 - 20:32 Beğen 1
  • windows xp @windows-xp

    Karaborsaya düşer 😀

    03 Haziran 2018 - 17:45 Beğen
  • windows xp @windows-xp

    Sokakta giydiği ayakkabı bu davarın ayağından daha temizdir. Medeniyet nedir öğretemedik bu dağ ayılarına.

    02 Haziran 2018 - 15:24 Beğen 2
  • Durum (14)
  • Yorum (214)
  • Takipçi (7)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Bluelight Mini USB Fan

19
Tümünü gör

Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum