Hmm demek siz hep en kötülerle karşılaştırıp kendinizi avutmayı ve sorun yokmuş gibi davranmayı seviyorsunuz. Daha iyilerle karşılaştırmazsanız böyle yerinizde sayar durursunuz. Türkiye'de kadınlara ehliyet veriliyor diye durum çok iyi mi diyelim? Devekuşu gibi kafanızı kuma gömmeye devam edin o zaman ne diyeyim.
@protego üstte yazdıklarımı yazarken aklımdan geçen bu ülkedeki humeyniyi seviyorum atatürkü sevmiyorum diyen kadınlardı ki kadınların bugün bu durumda olasının sebebi yine kendileri , kendilerine yapılmasını istemedikleri şeyleri çocuklarına öğretseler belki bir iki nesil sonra kadınlar daha özgüvenli ve bağımsız , erkekler daha kibar anlayışlı olurlardı ve toplumumuz çağ atlardı , yani beni komple yanlış anlamışsın hergün ya tecavüz ya çocuk gelin ya kadına şiddet haberi geliyor kim diyebilir ki bunlar normal ya da iyi durumdayız
Sistem çok basit aslında. Kadınları köleleştirip sonra köle kadınların yetiştirdiği yavru kölelerle sistemlerini yürütüyorlar. Bu yüzden feminist hareketler baskıcı toplumlarda pek kabul görmez. Kadınların uyanmasını istemiyorlar, kadınlar uyanırsa sistem çöker. Bizdeki bir takım kadınlar da Arap bacılarına özeniyorlar herhalde, 100 yıl önce kazandıkları haklardan bile vazgeçmeye pek hevesliler. İnsanlara akıl sır ermiyor.
?
1. Olay ne
Yukarıdakinin hikayesi nedir.
Arabistanda kadınlara araç sürme hakkı bu sene verildi, alttakini biliyorsunuz zaten
@oglusumben @epsilon @alidemirtas Sudi Arabistan'da ilk defa ehliyet alan kadın sürücü. (2018) Alttakini biliyorsunuz zaten.
anlayana sivrisinek saz , anlamayana davul az
bizim kadınlarımız sahip oldukları şeyin farkında bile değiller
Hmm demek siz hep en kötülerle karşılaştırıp kendinizi avutmayı ve sorun yokmuş gibi davranmayı seviyorsunuz. Daha iyilerle karşılaştırmazsanız böyle yerinizde sayar durursunuz. Türkiye'de kadınlara ehliyet veriliyor diye durum çok iyi mi diyelim? Devekuşu gibi kafanızı kuma gömmeye devam edin o zaman ne diyeyim.
@protego üstte yazdıklarımı yazarken aklımdan geçen bu ülkedeki humeyniyi seviyorum atatürkü sevmiyorum diyen kadınlardı ki kadınların bugün bu durumda olasının sebebi yine kendileri , kendilerine yapılmasını istemedikleri şeyleri çocuklarına öğretseler belki bir iki nesil sonra kadınlar daha özgüvenli ve bağımsız , erkekler daha kibar anlayışlı olurlardı ve toplumumuz çağ atlardı , yani beni komple yanlış anlamışsın hergün ya tecavüz ya çocuk gelin ya kadına şiddet haberi geliyor kim diyebilir ki bunlar normal ya da iyi durumdayız
@cnkr Pardon o zaman, baya yanlış olmuş da cümlen pek açık olmadığı için diğer şekilde anlamışım ben 🙂
@protego sıkıntı yok belki de başkaları da vardı yanlış anlayan iyi olmuş yazdığın 🙂
nolmuş olay ne.
Sistem çok basit aslında. Kadınları köleleştirip sonra köle kadınların yetiştirdiği yavru kölelerle sistemlerini yürütüyorlar. Bu yüzden feminist hareketler baskıcı toplumlarda pek kabul görmez. Kadınların uyanmasını istemiyorlar, kadınlar uyanırsa sistem çöker. Bizdeki bir takım kadınlar da Arap bacılarına özeniyorlar herhalde, 100 yıl önce kazandıkları haklardan bile vazgeçmeye pek hevesliler. İnsanlara akıl sır ermiyor.
İnsanlar genel olarak rasyonel canlılar değil.
Suudi Arabistan Türkiyelileşiyor biz ise Suudi Arabistan oluyoruz.