Bugünü bayram ziyaretlerine ayırdık. Daha kültürsüz veya siyasi düşüncesi kısıtlı insanların evinde siyaset ve mal varlığı dışında bir şey konuşulmazken daha kültürlü ve siyasete daha geniş açıdan bakabilen insanların evinde bunların hiçbiri konuşulmuyor. Bir de siyaset konuşurken bağıra bağıra konuşmalarından başım şişti. Zaten kırk yılda bir gördüğüm insanlar, kendi halime şükrettim. Ama Türkiye'nin çoğunluğunu bu tür insanlar oluşturduğu için geleceğimiz hiç de parlak değil. Yazık. #KonuDışı

Not: Kültürsüz kelimesini kötü bir anlamda kullanmadım. Sadece kendi çevresinde olan biteni bilen insanlar için dedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap