Ülkede bazı şeyler değişir veyahut değişmez. Sonuç ne olursa olsun sevincimizi de üzüntümüzü de kendi içimizde ve ayrıştırmadan, yaralamadan yapmaya özen gösterelim.

Siyasiler geçip gider ancak hayatımızdaki bakkal amcalar, kasiyer ablalar, esnaf kişiler ve hayatımızı idame ettirmek için en ufak iletişim kurduğumuz insanlar bile kalıcıdır ve değerlidir. Her siyasiden daha değerlidir hatta.

Unutmamak lazım.

Kimin yönettiğinden daha çok nasıl yönetildiğimizi önemseyen bir toplum olmamız dileğiyle.

Son 1 gün.

BeğenFavori PaylaşYorum yap